HOTĂRÂREA NR. 411/2018 privind atribuirea contractului pentru reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier, de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 411/2018
privind atribuirea contractului pentru reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier, de pe
raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al
Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 79210/2018 al Direcției Tehnice și Monitorizare Societăți Comerciale și Servicii Comunitare de Utilități Publice din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Procesul verbal de negociere nr.79203/27.12.2018 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL;
Având în vedere dispozițiile art. 1 și art. 40 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere dispozițiile art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Potrivit dispozițiilor art. 36 alin. (2) lit. d, coroborat cu art. 36 alin. (6) lit. a din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă atribuirea contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, către societatea SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
ART. 2. – Se aprobă proiectul contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează Direcția Tehnică și Monitorizare Societăți Comerciale Subordonate și Servicii Publice, Direcția Gospodărire Comunală, Direcția Patrimoniu, Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, precum și SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
Sfântu Gheorghe, la 28 decembrie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Kelemen Szilárd-Péter SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa