ro
 
Marți, 30. Noiembrie 2021.

Biroul de Evidenţă şi Evaluare a Patrimoniului


Persoane și date de contact: 

Szép Miklós, șef birou - miklos.szep@sepsi.ro 
Fejér Zsolt, consilier - zsolt.fejer@sepsi.ro

Număr telefon: +40 267 316 957 ► interior 114
Număr birou: 35

Bartha István-Jenő, consilier - istvan.bartha@sepsi.ro
Pál Emese, consilier - emese.pal@sepsi.ro 

Număr telefon: +40 267 316 957 ► interior 149
Număr birou: 5A

Dobrița Etelka-Hajnal, referent - dobritahajnal@yahoo.com 

Număr telefon: +40 267 316 957 ► interior 109
Număr birou: 34

Veress Károly Béla, consilier juridic - karoly.veress@sepsi.ro 

Număr telefon: +40 267 316 957 ► interior 130
Număr birou: 37

ACTIVITATEA BIROULUI:

  • Întocmeşte documentaţiile (proiecte de hotărâri, referate) ce se prezintă în şedinţele de consiliu cu privire la probleme de patrimoniu, concesiuni, asocieri, colaborări, închirieri;
  • Identificarea şi întabularea în Carte funciară a imobilelor proprietatea municipiului Sfântu Gheorghe
  • Întocmeşte documentaţia prevăzută de lege pentru organizarea licitaţiilor în vederea concesionării bunurilor/serviciilor din domeniul public sau privat după caz, aprobate de Consiliul Local sau primar în condiţiile legii;
  • Întocmeşte documentaţia prevăzută de lege pentru organizarea licitaţiilor sau înstrăinării bunurilor din domeniul privat, aprobate de Consiliul Local în condiţiile legii;
  • Soluţionarea cererilor privind atribuirea în proprietate în favoarea proprietarilor construcţiilor, în temeiul art. 36 din Legea nr. 18/1991 fondului funciar cu modificările şi completările ulterioare şi înaintarea propunerii pentru emiterea Ordinului Prefectului în acest sens.
  • Ţinerea evidenţei şi relaţiile cu persoanele care au depus cereri privind completarea dosarelor cu documente, consilierea solicitanţilor noi de terenuri şi ţinerea evidenţei cererilor noi în Programul „Gyere Haza”
  • Întocmeşte contracte de concesiune în urma adjudecării licitaţiilor publice, inclusiv procesele-verbale şi rapoartele de adjudecare a licitaţiilor
  • Întocmeşte contractele de închiriere, asociere, concesiune, conform legii;
  • Verifică pe teren cererile de concesiune, închiriere, vânzare sau dare în administrare a bunurilor aparţinând Consiliului Local;
  • Ţine evidenţa domeniului public şi privat al municipiului Sfântu Gheorghe
  • Ţine evidenta contractelor de concesiune, închiriere, asociere şi vânzare;
  • Evaluare terenuri şi imobile fără valoare;
  • Asigură şi urmăreşte încasarea redevenţelor, chiriilor şi a altor sume, prevăzute în contractele încheiate;
  • Întocmeşte contractele de închiriere, asociere, concesiune, conform legii;
  • Întocmeşte somaţii pentru neplata la termen a creanţelor bugetare.
  • Răspunde în termen legal sesizărilor cetăţenilor.
  • Reprezentarea municipiului în faţa instanţelor de judecată