ro
 
Sâmbătă, 11. Ianuarie 2025.

SEPSIIPAR S.R.L. caută colegi noi

09.09.2022

MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE  anunță începerea procesului de recrutare şi selecție, cu asistența expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS, pentru poziția de Administrator al societății  SEPSIIPAR S.R.L.

 

Etapele de desfășurare a procesului de recrutare şi selecție sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaților selectați în lista scurtă. Interviul.

 

Condițiile generale ale procesului de selecție prealabilă sunt:

  1. Studii superioare de lungă durată la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
  2. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România;
  3. Cunoașterea limbii maghiare reprezintă un avantaj;
  4. Capacitatea deplină de exercițiu;
  5. Stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează atestată pe baza de documente medicale;
  6. Nu au înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
  7. Să nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii
  8. Să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică, sa nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  9. Să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiunile prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenței, cu modificările si completările ulterioare.

Condiții specifice

  1. Studii superioare de lungă durată la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență;
  2. Cunoștințe profesionale despre domeniul de activitate al societății, respectiv administrarea de imobile/parcuri industriale;
  3. Experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-au administrat sau condus;
  4. Cunoașterea legislației privind societățile comerciale şi a ordonanței privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011)

Criteriile de evaluare/selecție finală a candidaților – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea profilului de candidat.
  3. Declarația de intenție a candidatului.

 

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae
  • documente/adeverință în original din care rezultă experiența în administrarea /managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul privat.
  • copie carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
  • cazierul judiciar/declarație pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal/declarație pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverința medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare/declarație pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecție conform formular nr. 4;
  • declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese conform formular nr. 5;
  • declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legată de conduita profesională conform formular nr.6.

 

* Candidații incluși pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverință medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare/selecție şi formularele de declarații se regăsesc pe pagina de internet a municipiului Sfântu Gheorghe, www.sfantugheorgheinfo.ro

 

           Dosarul de candidatură se va depune până la data de 30.09.2022, ora 12.00 la Registratura Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe , Str. 1 Decembrie 1918 Nr. 2, Sfântu Gheorghe, Județul Covasna  în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menționat “Candidatura pentru funcția de Administrator al societății SEPSIIPAR S.R.L.” , precum numele şi prenumele şi domiciliul candidatului. Obligatoriu dosarul se va depune și în format electronic pe adresa expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, respectiv aconsiliu@gmail.com și kinga.szabo@sepsi.ro

     Plicurile ajunse după data şi ora menționată nu vor fi luate în considerare.

           Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluați în cadrul interviului, ora şi locul desfășurări acestuia urmând a fi anunțate pe site-ul şi la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe. Relații suplimentare se pot obține și la telefon: 0799.35.85.82.

ANEXE

Primăria Sfântu Gheorghe a relansat programul „Dăm valoare rablei tale”
09.01.2025

Din 13 ianuarie, locuitorii pot depune dosarele pentru a primi 3.000 de lei în schimbul maşinii vechi

La Sfântu Gheorghe, impozitele pe locuinţe şi terenuri rămân şi anul viitor la nivelul minim permis de lege
19.12.2024

Impozitele vor fi indexate cu rata inflaţiei, care este obligatorie conform Codului Fiscal

În weekend are loc inaugurarea patinoarului din Arena Sepsi
16.12.2024

Show-ul „Fire to ice” va cuprinde un concert Tóth Abigél şi două meciuri de hochei în zilele de sâmbătă şi duminică

Un număr record de desene vor fi proiectate pe fațada Teatrului „Tamási Áron”
16.12.2024

Au fost desemnaţi şi câştigătorii din acest an, care vor fi premiaţi vineri, 20 decembrie

Programul complet al Târgului de Crăciun: 14-23 decembrie
12.12.2024

Cu un program reînnoit și diversificat de activități dedicate așteptării sărbătorilor, Târgul de Crăciun din Sfântu Gheorghe vă așteaptă între 14 și 23 decembrie în Piața Centrală a orașului.