ro
 
Luni, 25. Ianuarie 2021.

Peste 20 de locuri de muncă disponibile în Primăria Sfântu Gheorghe

06.01.2021

Sunt căutate atât persoane cu experienţă, dar şi începători

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe începe noul an în căutare de noi colegi pentru mai multe departamente ale instituţiei. Sunt disponibile peste 20 de locuri de muncă atât pentru persoane specializate, cu experienţă, dar şi începătorii pot aplica pentru joburi destinate lor.

Cine vrea să contribuie la dezvoltarea oraşului, acum are posibilitatea să se implice direct în munca administraţiei locale.

Compartimentul Contabilitate angajează consilier cu diplomă de licenţă în științe economice și vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an.

Biroul Juridic scoate la concurs două posturi de consilier juridic, iar pentru Compartimentul pentru restituirea proprietăților se caută un consilier debutant şi unul asistent. Pentru aceste posturi sunt necesare studii superioare juridice și vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an (în afara postului de debutant).

Doritorii sunt așteptați să ocupe trei posturi la Serviciul Comunitar de Evidență a Persoanelor, dintre care un consilier debutant și doi referenţi  gradul profesional superior. Consilierul trebuie să aibă studii superioare, iar referenţii studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, şi minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor.

Există cinci posturi disponibile în Serviciul Elaborare, Implementare Proiecte, toate pentru studii superioare. E vorba despre doi consilieri debutanţi, doi consilieri asistenţi (vechime minim 1 an) şi un consilier principal (vechime minim 5 ani).

Biroul de Achiziții Publice caută câte un consilier superior, principal, respectiv debutant. Pentru toate posturile sunt necesare studii superioare şi perfecționare/specializare în domeniul achizițiilor publice atestate cu diplome, certificate sau alte documente. De asemenea, pentru posturile de consilier principal şi consilier superior se cere o vechime minimă de 5 ani, respectiv 7 ani.

Compartimentul Investiții este în căutarea a 5 colegi noi: doi debutanţi, doi asistenți şi un consilier principal. Consilierul principal trebuie să aibă studii superioare în domeniul ingineriei civile sau ingineriei sistemelor și cel puțin 5 ani vechime, iar consilierul asistent trebuie să aibă studii superioare și cel puțin 1 an de vechime specializată.

Cunoașterea unei limbi străine oficiale a Uniunii Europene, susținută de un document, este necesară pentru toate posturile vacante anunţate.

Mai multe detalii despre toate locurile de muncă vacante la nivelul Primăriei Sfântu Gheorghe puteţi citi AICI.

Program zilnic 9:00-21:00 pe pârtiile de schi de la Şugaş Băi
23.01.2021

Astfel, începând de luni, 25 ianuarie, iubitorii sporturilor de iarnă vor avea la dispoziţie zilnic 12 ore pentru schi sau snowboard pe ambele pârtii din staţiune, acestea fiind deschise între orele 9:00-21:00.

Lucrările de modernizare a clădirii Colegiului Székely Mikó sunt în curs de desfășurare
22.01.2021

Lucrările interioare sunt deja în plină desfășurare în aripa clădirii Colegiului Székely Mikó cu vedere la Parcul Elisabeta, unde vor fi renovate sălile de clasă, coridoarele și toaletele.

Cererile pentru eliberarea cărţilor de identitate vor fi soluţionate în 30 de zile
21.01.2021

Din cauza stocurilor reduse de materiale, deocamdată cărţile de identitate nu mai pot fi eliberate mai repede de 30 de zile

Creşte numărul curselor de autobuz către Şugaş Băi
21.01.2021

Acum puteți ajunge cu autobuzul în staţiune în fiecare oră şi în timpul săptămânii, nu doar în weekend

Program prelungit la Finanţele Publice Locale în zilele de marţi şi joi
18.01.2021

În plus, taxa pentru eliberarea cărţilor de identitate poate fi achitată la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor