ro
 
Luni, 10. Noiembrie 2025.

Posturi vacante la Direcția Finanțelor Publice

11.05.2017

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuție vacante din cadrul Direcției Finanțelor Publice.

Biroul de impunere, constatare, control persoane fizice caută un coleg pentru postul numit Consilier, grad profesional principal, iar Compartimentul de control, și inspecție fiscală caută un coleg pentru postul denumit Consilier, gradul profesional debutant.


Foto: Vargyasi Levente

Pentru ocuparea postului de Consilier, grad profesional principal condiții de participare la concurs sunt următoarele: studii universitare, vechime în specialitatea studiilor min. 5 ani și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene. Pentru ocuparea postului denumit Consilier, grad profesional debutant, condițiile de participare la concurs sunt următoarele: studii universitare în domeniul ingineriei sistemelor, calculatoare și tehnologia informației și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Cele mai importante atribuții ale Biroului de impunere, constatare, control persoane fizice sunt următoarele: impunerea şi controlul impozitelor şi taxelor locale, identificarea surselor de venit, ţinerea evidenţei contribuabililor persoane fizice, eliberarea adeverinţelor, certificatelor de atestare fiscală. Pentru îndeplinirea acestor sarcini, Biroul așteaptă candidatura persoanelor deschise, cu abilități bune de comunicare.

Compartimentul de control, și inspecție fiscală se ocupă cu controlul financiar al persoanelor fizice și juridice. Cea mai importantă sarcină a colegului va fi administrarea bazei de date referitoare la taxe și impozite, respectiv administrarea calculatoarelor și echipamentelor tehnice conexe.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 15 mai la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).

Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație