Compartimentul de Resurse Umane caută coleg
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă din cadrul Compartimentului de Resurse Umane.
Condiții de participare pentru ocuparea funcției intitulate Consilier, grad profesional principal, sunt următoarele: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 5 ani, specializare în domeniul resurselor umane și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.
Compartimentul de Resurse Umane deserveşte în primul rând nevoile personalului din cadrul aparatului propriu al Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate. Principalele sfere de activitate ale Compartimentului sunt: selecţia şi recrutarea a unui corp al funcţionarilor publici şi personal contractual cu pregătire profesională ridicată, organizarea şi desfăşurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, gestionarea potenţialului uman, planificarea anuală a concediilor de odihnă precum şi evidenţa concediilor de odihnă, boală, studii, precum și efectuarea lucrărilor referitoare la calcularea drepturilor salariale.
Compartimentul caută coleg pentru efectuarea sarcinilor de mai sus.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 3 mai la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).
Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.