Biroul juridic al Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere
Printre condiții de participare la concurs se numără următoarele: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.
Biroul juridic aparține compartimentului juridic și se ocupă, printre altele, cu cauzele legale ale Primăriei, și în caz de nevoie acordă suport legal instituțiilor subordonate Consiliului Local, respectiv asigură avizarea contractelor și ale actelor adiționale aferente acestora și reprezintă și apără drepturile și interesele legitime ale Municipiului Sfântu Gheorghe în diferite litigii. Primăria caută persoana potrivită pentru a conduce acest birou.
Având în vedere faptul că funcția publică vacantă este una de conducere, Biroul așteaptă candidatura persoanelor care au abilități manageriale.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 21 martie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (telefon: 0267 316957 / 126).
Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.
Vă dorim succes!