Noi posturi vacante la Direcția Patrimoniu
Cele două birouri ale Direcției Patrimoniu caută colegi pentru posturile vacante denumite Inspector de specialitate (S), grad II și Referent (SSD), grad I/A.
Condiții de participare pentru ocuparea postului în Biroul de Evidenţă şi Evaluare a Patrimoniului sunt următoarele: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, vechime în specialitatea studiilor min. 1 an și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.
Cele mai importante sarcini ale noului coleg vor fi administrarea și actualizarea domeniului public și privat al Primăriei. Prin urmare, Biroul așteaptă candidatura persoanelor atente care lucrează precis și clar.
Condiții de participare pentru ocuparea postului în Biroul Locativ, Relații, Contracte și Administrare Cimitir Comun sunt următoarele: studii superioare tehnice de scurtă durată, absolvite cu diplomă, vechime în specialitatea studiilor min. 9 ani, cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.
Cele mai importante sarcini ale Biroului sunt legate de închirierea, vânzarea locuințelor construite din fondurile statului, de urmărirea şi evidenţa contractelor de închiriere a locuinţelor, sau repartizarea locuinţelor rămase libere. Prin urmare, Biroul așteaptă candidatura persoanelor care sunt dispuși să lucreze pe teren, să identifice problemele și să le rezolve la loc.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 8 februarie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).
Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.
Vă dorim succes!