Direcţia Finanţelor Publice este în căutare de noi colegi
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie în cadrul Direcţiei Finanţelor Publice.
Două birouri sunt în căutare de 4 colegi pentru ocuparea următoarelor funcţii: Biroul de Impunere, Constatare, Control persoane fizice caută colegi pentru postul de Consilier-grad profesional superior şi referent - grad profesional debutant. Biroul de control financiar caută Consilier-grad profesional debutant şi referent - grad profesional debutant.
Condiţiile de aplicare pentru postul de consilier sunt studii universitare de licenţă şi 5 ani vechime în specialitatea studiilor, iar pentru postul cu grad profesional debutant 1 an vechime.
Pentru postul de referent pot candida şi cei cu studii liceale, iar în ceea ce priveşte vechimea în specialitatea studiilor, 6 luni de experienţă sunt de ajuns.
Principala activitate a Biroului de Impunere, Constatare, Control persoane fizice constă în verificarea înregistrărilor fiscale, determinarea impozitării, urmărirea şi controlul financiar. Îndeplinirea acestor sarcini presupune în principal muncă de birou şi relaţii cu clienţii, motiv pentru care se aşteaptă candidatura persoanelor cu abilităţi bune de comunicare, eficienţi, rezistenţi la stres.
Biroul de control financiar – persoane fizice şi persoane juridice – se ocupă în principal de controlul financiar local, motiv pentru care se execută atât muncă la birou, cât şi pe teren. În acest sens, se caută persoane eficiente, rezistente la stres, care sunt capabile de o abordare obiectivă, sunt de încredere şi cu picioarele pe pământ.
Înscrierile la concurs se pot realiza până la data de 16 noiembrie, la sediul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267-316957/126).
Pentru relaţii suplimentare, condiţii necesare şi lista documentelor necesare candidării, accesaţi http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255