ro
 
Duminică, 09. Noiembrie 2025.

Două posturi vacante la Biroul de Evidenţă a Populaţiei

11.10.2016

Biroul de Evidenţă a Populaţiei din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe anunţă concurs de recrutare pentru ocuparea a două posturi vacante. Condiţiile obligatorii pentru ocuparea postului de consilier, grad profesional asistent, sunt studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv  o vechime de minimum 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, iar pentru referent, grad profesional superior, studii liceale şi o vechime de minimum 9 ani.

Principala activitate a Biroului de Evidenţă a Populaţiei este de a înregistra şi a soluţiona toate problemele legate de acte de identitate, prin urmare, persoanele care vor ocupa posturile vacante vor îndeplini în principal funcţii de primire şi servire a clienţilor. În acest sens, Biroul aşteaptă candidaţi cu abilităţi bune de comunicare, prietenoşi şi răbdători, care oferă cu plăcere ajutor locuitorilor în vederea soluţionării problemelor cu privire la cărţile de identitate.

Înscrierea la concurs se poate realiza până la data de 26.octombrie, la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Departamentul Resurse Umane (telefon:0267-316957/126).
Pentru mai multe informaţii, bibliografie necesară şi lista documentelor necesare înscrierii accesaţi pagina http://www.sepsiszentgyorgyinfo.ro/index.php?page=200 .

Vă dorim succes în aplicare!

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație

Sfântu Gheorghe se pregătește pentru viitor
23.10.2025

Curs despre inteligența artificială pentru conducătorii administrației publice