ro
 
Sâmbătă, 08. Noiembrie 2025.

S-a înființat un nou birou în cadrul Primăriei Sfântu Gheorghe. Se caută colegi pentru întreţinerea spațiilor publice și a utilităților publice

29.09.2016

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a înființat un nou birou în cadrul Primăriei cu scopul de a acorda o atenție sporită spațiilor publice și a funcționării potrivite a utilităților publice, respectiv de a interveni mai rapid și mai eficient în cazul eventualelor probleme.

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante în cadrul Biroului nou înființat pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice al Primăriei. În total sunt 4 posturi de inspector de specialitate, cu următoarele specificații: un post de inspector de specialitate, grad I/A, un post de inspector de specialitate, grad I și 2 posturi de inspector de specialitate, grad II.

Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, este o cerință obligatorie pentru fiecare post vacant, iar în cazul posturilor grad I și grad II diploma trebuie să vină din domeniul științelor tehnice. Vechimea în specialitatea studiilor este o altă cerință obligatorie care se schimbă de la un post la altul, după cum urmează: 9 ani pentru postul de inspector de specialitate, grad I/A, 5 ani pentru postul de inspector de specialitate, grad I și 1 an pentru postul de  inspector de specialitate, grad II. 

În acest sens, Biroul așteaptă candidatura persoanelor dinamice cu abilități bune de comunicare și de observare pentru postul de inspector de specialitate de gradul II, deoarece aceste persoane vor fi responsabile pentru monitorizarea și verificarea spațiilor și utilităților publice, a stării străzilor și pavajelor, a terenurilor de joacă sau a iluminatului public. Pe lângă observarea problemelor, aceste persoane trebuie să fie capabile și pentru reacție în timp util, adică să rezolve acele probleme pentru care au competențele necesare, respectiv să comunice superiorilor acele probleme care necesită intervenția altor persoane.

Pentru ocuparea postului de inspector de specialitate, grad I/A Biroul așteaptă candidatura persoanelor care au experiență în domeniile juridice și/sau economice. Principala responsabilitate a colegului/colegei respective va fi ținerea de legătură cu societățile comerciale şi regiile autonome de interes local, pregătirea deciziilor, hotărârilor și a contractelor, respectiv întocmirea rapoartelor legate de aceste societăți.

Pentru ocuparea postului de inspector de specialitate, grad II, Biroul așteaptă candidatura persoanelor care au experiență în domeniul științelor tehnice și care au o înțelegere bună asupra investițiilor publice de scară mare. Ca responsabilități, persoana angajată se va ocupa cu monitorizarea dezvoltărilor implementate din bugetul public, cum ar fi de ex. Arena Sepsi, cinematograful orașului sau Parcul industrial de la Câmpu Frumos.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 5 octombrie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126). Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.
Vă dorim succes!

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație

Sfântu Gheorghe se pregătește pentru viitor
23.10.2025

Curs despre inteligența artificială pentru conducătorii administrației publice