ro
 
Duminică, 14. Septembrie 2025.

În atenţia solicitanţilor ajutorului pentru încălzire

12.11.2012

Dosarele de solicitare pot fi depuse pe strada Erege, nr.19, până pe data de 20 noiembrie, dacă solicitanţii doresc să primească acest ajutor întregul sezon de încălzire (noiembrie 2012 – martie 2013).

Cererile de solicitare a ajutorului de încălzire se pot depune până în data de 20 a fiecărei luni, dar cele care vor fi depuse după data de 20 noiembrie, vor primi ajutorul doar pentru lunile rămase, până în martie. De exemplu, o familie care va depune cererea până la data de 20 decembrie, va primi ajutorul doar pentru patru luni.

Pentru solicitare sunt necesare: cerere tip şi ultima factură de gaz.

Componenţa familiei poate fi justificată prin copii ale următoarelor acte:
carte de identitate sau buletin de identitate pentru fiecare membru adult al familiei; certificatul de naştere al copilului (copiilor); certificat de căsătorie, certificat de deces, sentinţă de divorţ ; hotărârea judecătorească definitivă de încredinţare în vederea adopţiei sau, după caz, de încuviinţare a adopţiei, potrivit legii; hotărârea judecătorească sau, după caz, hotărârea comisiei pentru protecţia copilului privind măsura plasamentului, potrivit legii; decizia directorului general al direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului sau, după caz, hotărârea judecătorească privind măsura plasamentului în regim de urgenţă, potrivit legii; hotărârea judecătorească de instituire a tutelei/curatelei sau, după caz, dispoziţia autorităţii tutelare, potrivit legii.


Adeverinţe de venit pentru fiecare membru de familie: cupon de pensie, adeverinţă de la locul de muncă, adeverinţe eliberate de Administraţia Finanţelor Publice, adeverinţă alocaţie de stat pentru copii, (mandat poştal, extras de cont), pentru elevi peste 18 ani adeverinţă de la şcoală, pentru studenţi adeverinţă de venit  eliberată de Administraţia Finanţelor Publice;

Este necesară o copie după buletinul titularului facturii - în cazul în care solicitantul nu este aceeaşi persoană cu titularul facturii; în cazul în care adresa de pe factură şi carte de identitate nu corespund, rugăm sa depuneţi acte doveditoare cu privire la şederea Dvs. la adresa respectivă ( contract de închiriere, contract de vânzare, adeverinţă de la asociaţia de proprietari etc).
Trebuie depusă la dosar şi o adeverinţă pentru teren agricol pentru toate persoanele care au împlinit 18 ani, eliberată de către Primărie (compartimentul de Registru Agricol) ; şi copie după actele doveditoare despre deţinerea în proprietate a unor imobile sau autovehicule (talon sau contract de vânzare-cumpărare) pentru toate persoanele care au împlinit 18 ani.

 

Până pe 15 septembrie se mai pot înscrie cuplurile din Sfântu Gheorghe care anul acesta împlinesc 50 sau 60 de ani de căsnicie!
11.09.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe îi felicită în fiecare an pe soții care celebrează nunta de aur sau nunta de diamant.

Pe 15 septembrie încep nominalizările pentru a doua ediţie Best of Sepsi
11.09.2025

Primăria Sfântu Gheorghe doreşte să descopere şi să premieze eroii de zi cu zi ai oraşului

Încep lucrările de mondernizare pe strada Mică
09.09.2025

În perioada 11 septembrie 2025 – 8 februarie 2026 se vor efectua lucrări ample de modernizare a infrastructurii

Precizări oficiale privind noile cărți de identitate: CEI și CIS, diferențe și utilizare
05.09.2025

În spațiul public au fost vehiculate recent informații eronate cu privire la documentele de identitate aflate în prezent în circulație. Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor consideră necesar să facă următoarele precizări, pentru corecta informare a opiniei publice.

Lunar Eclipse – primul eveniment al clubului MindFormers
04.09.2025

Spectacol astronomic și atmosferă de Chill Zone pe 7 septembrie în curtea fostei fabrici de ţigarete