ro
 

În atenţia solicitanţilor ajutorului pentru încălzire

12.11.2012

Dosarele de solicitare pot fi depuse pe strada Erege, nr.19, până pe data de 20 noiembrie, dacă solicitanţii doresc să primească acest ajutor întregul sezon de încălzire (noiembrie 2012 – martie 2013).

Cererile de solicitare a ajutorului de încălzire se pot depune până în data de 20 a fiecărei luni, dar cele care vor fi depuse după data de 20 noiembrie, vor primi ajutorul doar pentru lunile rămase, până în martie. De exemplu, o familie care va depune cererea până la data de 20 decembrie, va primi ajutorul doar pentru patru luni.

Pentru solicitare sunt necesare: cerere tip şi ultima factură de gaz.

Componenţa familiei poate fi justificată prin copii ale următoarelor acte:
carte de identitate sau buletin de identitate pentru fiecare membru adult al familiei; certificatul de naştere al copilului (copiilor); certificat de căsătorie, certificat de deces, sentinţă de divorţ ; hotărârea judecătorească definitivă de încredinţare în vederea adopţiei sau, după caz, de încuviinţare a adopţiei, potrivit legii; hotărârea judecătorească sau, după caz, hotărârea comisiei pentru protecţia copilului privind măsura plasamentului, potrivit legii; decizia directorului general al direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului sau, după caz, hotărârea judecătorească privind măsura plasamentului în regim de urgenţă, potrivit legii; hotărârea judecătorească de instituire a tutelei/curatelei sau, după caz, dispoziţia autorităţii tutelare, potrivit legii.


Adeverinţe de venit pentru fiecare membru de familie: cupon de pensie, adeverinţă de la locul de muncă, adeverinţe eliberate de Administraţia Finanţelor Publice, adeverinţă alocaţie de stat pentru copii, (mandat poştal, extras de cont), pentru elevi peste 18 ani adeverinţă de la şcoală, pentru studenţi adeverinţă de venit  eliberată de Administraţia Finanţelor Publice;

Este necesară o copie după buletinul titularului facturii - în cazul în care solicitantul nu este aceeaşi persoană cu titularul facturii; în cazul în care adresa de pe factură şi carte de identitate nu corespund, rugăm sa depuneţi acte doveditoare cu privire la şederea Dvs. la adresa respectivă ( contract de închiriere, contract de vânzare, adeverinţă de la asociaţia de proprietari etc).
Trebuie depusă la dosar şi o adeverinţă pentru teren agricol pentru toate persoanele care au împlinit 18 ani, eliberată de către Primărie (compartimentul de Registru Agricol) ; şi copie după actele doveditoare despre deţinerea în proprietate a unor imobile sau autovehicule (talon sau contract de vânzare-cumpărare) pentru toate persoanele care au împlinit 18 ani.

 

Sâmbătă se deschide noul complex sportiv din cartierul Ciucului
28.06.2024

Asociația Grup de Acțiune Locală „Sepsi” îi invită pe locuitorii Cartierului Ciucului și ai altor cartiere din oraș la un eveniment de inaugurare a terenului de sport din Cartierul Ciucului, sâmbătă, 29 iunie începând de la ora 10.

Restricţii de circulaţie vineri seara pentru concursul de alergare Sepsi Inst. Run
19.06.2024

Şoferii sunt rugaţi să respecte indicaţiile poliţiştilor şi voluntarilor care vor fi pe traseu

A doua ediţie a Festivalului de muzică clasică la Sfântu Gheorghe
18.06.2024

După succesul neașteptat de mare al primei ediții de anul trecut, Festivalul de muzică clasică SepsiClassic revine între 4 și 7 iulie 2024 cu o nouă ediție, cu un program bogat și variat.

Continuă acţiunea de prindere a câinilor vagabonzi până la sfârșitul lunii iunie
13.06.2024

Începând din ultimele zile ale lunii mai, personalul Adăpostului de câini din Câmpul Frumos a căutat intensiv câinii vagabonzi în fiecare cartier din Sfântu Gheorghe, zilnic între orele 10-15.

Roboți și alte invenții interesante la expoziția de Ziua Inventatorilor Maghiari
10.06.2024

Cu ocazia Zilei Inventatorilor Maghiari, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe și Asociația pentru Patrimoniul Telecomunicațiilor din Ținutul Secuiesc organizează pentru a treia oară o expoziție interactivă, care va fi deschisă publicului în perioada 13–15 iunie.