ro
 
Luni, 03. Noiembrie 2025.

Au intrat în vigoare noile reguli de la Multi-Trans S.A.

18.07.2011

De vineri, adică din data de 15 iulie, au intrat în vigoare noile reguli ale societăţii de transport în comun Multi-Trans S.A., referitoare  la folosirea autobuzelor, reguli anunţate cu aproape o lună în urmă. În consecinţă, de la data precizată, urcarea în autobuze se face exclusiv pe uşa din faţă iar coborârea pe uşa din spate. În acelaşi timp, la urcare, călătorii sunt obligaţi să prezinte biletele sau abonamentele. Şi în privinţa biletelor au apărut schimbări, aşa că din data de 16 iulie, sâmbătă, societatea acceptă în exclusivitate doar biletele de tip nou, care sunt greu de falsificat. Deşi noul tip de bilete a fost introdus de mai mult timp, până pe data de 15 iulie au putut fi folosite şi biletele de tip vechi în acelaşi timp cu cele de tip nou. În acelaşi timp, până la data de 31 iulie, biletele de tip vechi pot fi predate sau schimbate la sediul Societăţii de transport în comun Multi-Trans S.A.

Pentru respectarea noilor reguli de folosire a autobuzelor, compania acordă ajutor călătorilor: în perioada următoare, până pe data de 16 august,  cei care folosesc mijloacele de transport în comun vor fi ajutaţi de voluntari, pentru a se acomoda mai uşor cu noile reguli de urcare-coborâre. Voluntarii vor împărţi şi foi volante care, pe lângă informaţii vor conţine şi bilete la tombolă. Călătorii trebuie să răspundă la trei întrebări referitoare la noile reguli, iar în cadrul tragerii la sorţi din data de 30 august, compania va alege trei câştigători dintre cei care au răspuns corect. Cei norocoşi vor primi abonamente gratuite pe mijloacele de transport în comun ale societăţii.

Tittesz Zoltan, directorul Multi-Trans S.A., ne-a spus în legătură cu noile reguli de urcare-coborâre: modificările au două scopuri, pe de o parte fac  mai fluent transportul în comun, pe de altă parte va fi mai uşoară verificarea persoanelor care călătoresc fără bilet, al căror număr este prea mare. Şi noul tip de bilete serveşte tot acestui scop.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație

Sfântu Gheorghe se pregătește pentru viitor
23.10.2025

Curs despre inteligența artificială pentru conducătorii administrației publice

Începe votul pentru finaliştii Best of Sepsi 2025 – alege-i pe eroii de zi cu zi din Sfântu Gheorghe
17.10.2025

În perioada 20 octombrie – 2 noiembrie 2025, locuitorii sunt invitați să își exprime votul pentru finaliștii celor nouă categorii ale competiției, care îi premiază pe „eroii de zi cu zi” ai comunităţii.