Anunţ
Primăria Municipiului Sfântu. Gheorghe
Organizează LICITAŢIE pentru ocuparea domeniului public cu ocazia târgului de Zilele Sfântului Gheorghe (6-8 mai 2011), pentru standuri de comerţ cu amănuntul. Ofertele în plicuri sigilate vor fi depuse până în data de 18 aprilie 2011, ora 10 la sediul Primăriei Sfântu Gheorghe, Biroul Relaţii cu Publicul sau la Tega SA (str. Crângului nr. 1).
Informaţii suplimentare la telefon 0367-401911. Regulamentul licitaţiei, harta târgului, formularele se găsesc la biroul de relaţii cu publicul al Primăriei Municipiului sau la sediul Tega SA.
HOTĂRÂREA NR. 73/2011
cu privire la instituirea unor măsuri în vederea organizării Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2011
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 15.738/2011 al Biroului locativ, relaţii, contracte şi administrare Cimitir Comun din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disiciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 30 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu art. 36 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) lit. c şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – (1) Se stabileşte perioada de desfăşurarea a Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2011, pentru data de 6-8 mai.
(2) Se aprobă planul de amenajare al Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2011, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Se stabilesc taxele speciale pentru ocuparea temporară a domeniului public din centrul municipiului Sfântu Gheorghe, cu ocazia Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2011, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – “Târgul Zilelor Sfântu Gheorghe 2011” va fi coordonat de funcţionarul împuternicit prin dispoziţie de primar, în colaborare cu S.C. TEGA S.A., prin sectorul de Administrare a Pieţelor.
ART. 4. – Dreptul de ocupare a domeniului public pentru standuri de comerţ cu amănuntul se dobândeşte în baza licitaţiei organizate conform regulamentului de licitaţie, anexa nr. 3 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă,
ART. 5. - Veniturile realizate în baza prezentei hotărâri se vor utiliza exclusiv prin Casa de Cultură “Kónya Ádám” Sfântu Gheorghe, pentru suportarea cheltuielilor prevăzute în anexa nr. 4 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 6.- Cu asigurarea executării prezentei hotărâri, se încredinţează Czimbalmos Kozma Csaba, administrator public al municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 31 martie 2011.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Mild Zoltán SECRETAR
Kulcsár Tünde
Anexe:
Formular de ofertă - standuri de comerţ cu amănuntul
Cheltuieli care se vor efectua din încasarea taxelor speciale