ro
 

HOTĂRÂREA NR. 139/2009 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2009

25.06.2009 2009

MUNICIPIUL   SFÂNTU  GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe                         Tel:  0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2                      Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna


HOTĂRÂREA NR.  139/2009

privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2009
        
    Consiliul local al municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţa ordinară;
Luând în considerare avizul favorabil al A.N.F.P. nr.1892968/2009, privind stabilirea funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului, pe anul 2009;
Luând în considerare avizul favorabil al A.N.F.P. nr.1892968/2009, privind stabilirea funcţiilor publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Comunitară, pe anul 2009;
Luând în considerare adresa A.N.F.P. nr.1892968/2009;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 18053/2009 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei de specialitate pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile H.C.L. nr. 51/2009 privind aprobarea bugetului local pe anul 2009;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 9/2008 pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale ce se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 232/2007, şi pentru acordarea unor creşteri salariale pentru funcţionarii publici în anul 2008, aprobată prin Legea nr. 238/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţelor de urgenţă ale Guvernului cu nr. 1/2009, nr. 31/2009 şi nr. 41/2009, privind unele măsuri  în domeniul salarizării personalului din sectorul bugetar;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 10/2008 privind nivelul salariilor de bază şi al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalul salarizat potrivit anexelor nr. II. şi III. la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică, precum şi unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 177/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 188/1999 – Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36. alin. (2) lit. a şi ale alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001, republicată, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45. alin. (1) şi art. 115. alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001, republicată, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare;


HOTĂRĂŞTE

    ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu-Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate acesteia, pe anul 2009, potrivit anexelor nr. 1-22 la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
    ART. 2. - Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu-Gheorghe, precum şi pentru personalul din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor, Compartimentului Păşuni, Păduri, Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, Poliţiei Comunitare şi Direcţiei de Asistenţă Comunitară, începând cu 01.07.2009, potrivit anexelor nr. 23-32 la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
    ART. 3. – Domnul primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statelor de funcţii aprobate.
    ART. 4. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 25 iunie 2009


       PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                CONTRASEMNEAZĂ
              Miklós Zoltán                                               SECRETAR
                                                                             Kulcsár Tünde

Anexă la H.C.L. nr. 139/2009