ro
 
Joi, 18. Septembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 108/2017 privind semnarea Acordului cadru de delegare a anumitor atribuţii privind implementarea Programului Operaţional Regional 2014–2020, Axa Prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, respectiv înființarea Autorității Urbane la nivelul Municipiului Sfântu Gheorghe

13.04.2017 2017
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR.  108/2017

privind semnarea Acordului cadru de delegare a anumitor atribuţii privind implementarea

Programului Operaţional Regional 2014–2020, Axa Prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile,

respectiv înființarea Autorității Urbane la nivelul Municipiului Sfântu Gheorghe



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 18418/2017 al Compartimentului Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Conform prevederilor art. 6 din Documentul cadru de implementare a Dezvoltării urbane durabile aprobate prin Ordinul MDRAPFR nr. 112/2017 al viceprim-ministrului, Ministrul Dezvoltării Regionale, Administarției Publice și Fondurilor Europene;
În temeiul art. 7 alin. (4) al Regulamentul (UE) nr. 1301/2013 al Parlamentului European și al Consiliului privind Fondul European de Dezvoltare Regională și dispozițiile specifice aplicabile obiectivului referitor la investițiile pentru creștere economic și locuri de muncă și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1080/2006;
În conformitate cu art. 36 alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. – Se aprobă încheierea Acordului cadru de delegare a anumitor atribuţii privind implementarea Programului Operaţional Regional 2014–2020, Axa Prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile”, între Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional, prin Direcția Generală Programul Operațional Regional, respectiv U.A.T. Municipiul Sfântu Gheorghe, în calitate de Organism Intermediar de nivel II, denumit „Autoritate Urbană”, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe cu semnarea ”Acordului cadru de delegare a anumitor atribuţii privind implementarea Programului Operaţional Regional 2014–2020, Axa Prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile”.
ART. 3. – Se aprobă constituirea unei structuri cu rol de Autoritate Urbană la nivelul Municipiului Sfântu Gheorghe, organism care va fi parte integrantă din sistemul de management și control al Programului Operațional Regional 2014-2020, îndeplinind rolul de Organism Intermediar secundar (de nivel II).
ART. 4. – Autoritatea urbană va fi formată din 3 membri, dintre care o persoană va avea calitatea de coordonator, iar activitatea acestora va fi sprijinită de Secretariatul Autorității urbane. Nominalizarea membrilor Autorității urbane se va face prin dispoziție de primar.
ART. 5. – Autoritatea Urbană va funcționa în baza Acordului de delegare a atribuției de selectare strategică a fișelor de proiecte propuse spre finanțare în cadrul Axei Prioritare 4 Sprijinirea dezvoltării urbane durabile a Programului Operațional Regional 2014-2020, încheiat cu Autoritatea de Management pentru POR.
ART. 6. – Se aprobă „Regulamentul de organizare și funcționare a Autorității Urbane”, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 7. – Se aprobă modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului propriu de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, aprobat prin HCL nr. 22/2017, prin introducerea după subcapitolul III.16 „Regulamentul de organizare și funcționare a Autorității Urbane”, a unui nou subcapitol, subcapitolul III.17, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
ART. 8. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează d-na viceprimar Sztakics Éva-Judit şi Autoritatea Urbană.
 

Sfântu Gheorghe, la 13 aprilie 2017.

                 PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                                     CONTRASEMNEAZĂ
                             Miklós Zoltán                                                                                         SECRETAR
                                                                                                                                       Kulcsár Tünde-Ildikó


Anexa 1

Anexa 2