ro
 
Marți, 24. Iunie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 81/2016 privind transmiterea dreptului de administrare asupra unor imobile situate în str. Daliei nr. 1 bl. 12, în favoarea Direcţiei de Asistenţă Comunitară din municipiul Sfântu Gheorghe

31.03.2016 2016
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

 

HOTĂRÂREA NR.  81/2016
privind transmiterea dreptului de administrare asupra unor imobile situate
în str. Daliei nr. 1 bl. 12, în favoarea Direcţiei de Asistenţă Comunitară din municipiul Sfântu Gheorghe

 

Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate cu nr. 19.631./24.03.2016 al Biroului de Evaluare şi Evidenţă a Patrimoniului;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, al Comisiei pentru sănătate, protecție socială și culte și al Comisiei pentru adminstrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 19526/24.03.2016 a Direcţiei de Asistenţă Comunitară din municipiul Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 867 şi art. 868 din Codul civil;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c şi art. 123 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În temeiul art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;


HOTĂRĂŞTE


ART. 1. - Se aprobă transmiterea dreptului de administrare asupra imobilelor cu datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă, în favoarea Direcţiei de Asistenţă Comunitară, cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19, în vederea asigurării activităţii de relaţii cu publicul.
ART. 2.
- Se aprobă proiectul contractului de administrare, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3.
- Cu semnarea contractului de administrare se mandatează viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe, d-na Sztakics Éva-Judit.
ART. 4.
- Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Comunitară din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe şi Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.


    Sfântu Gheorghe, la 31 martie 2016.
   
 

 

 

 PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
                Czegő Zoltán           

CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó

                                                               

 
  Anexele 1_2.pdf