HOTĂRÂREA NR. 27/2013 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 27/2013
privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 66.287/2012 al Compartimentului de resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul cu nr. 44.946/2012 al d-lui Tok László Gábor, Şef Serviciu din cadrul Serviciului Comunitar de Evidenţa Persoanelor;
Având în vedere Ordinul Prefectului nr. 2/2013 privind stabilirea numărului maxim de posturi prevăzut de O.U.G. nr. 63/2010, la nivelul judeţului Covasna;
Luând în considerare Avizul nr. 3.479.574/2012 al Direcţiei pentru evidenţa persoanelor şi administrarea bazelor de date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor;
Luând în considerare Avizul A.N.F.P. nr. 1670100/2013, privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disiciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 107 alin. (1) lit. c din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare precum şi ale Legii nr. 283/2011 privind aprobarea O.U.G. nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din O.U.G. nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2013, potrivit anexelor nr. 1 - 4 la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 28 februarie 2013.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ |
CONTRASEMNEAZĂ |
Anexa nr. 1 la H.C.L. nr.27 /2013
Anexa nr.2 la H.C.L. nr. 27/2013