ro
 

HOTĂRÂREA NR. 56/2023 privind aprobarea modificării Contractului de închiriere nr. 15485/2014 cu proprietarii terenului pe care funcţionează grădinăria municipiului Sfântu Gheorghe, situat pe str. Ciucului

23.02.2023
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 56/2023

privind aprobarea modificării Contractului de închiriere nr. 15485/2014 cu proprietarii terenului pe care funcţionează grădinăria municipiului Sfântu Gheorghe, situat pe str. Ciucului

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 8797/2023 al Direcţiei patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 1351/10.01.2023 formulată de proprietarii terenului pe care funcţionează Grădinăria municipiului, situat în intravilanul municipiului Sfântu Gheorghe, str. Ciucului;
Având în vedere Contractul de închiriere nr. 15485/2014, cu modificările și completările ulterioare, încheiat în baza HCL nr. 55/2014 cu numiţii Székely Mária, Pildner Lenke, Péter Mária Piroska şi Péter Iosif, proprietarii terenului pe care funcţionează Grădinăria municipiului, situat pe str. Ciucului;
Având în vedere adresa nr. 1351/14.02.2023 a Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională al Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul adminisrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se aprobă modificarea Contractului de închiriere nr. 15485/2014 pentru terenul situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Ciucului, înscris în CF nr. 28527 Sfântu Gheorghe, A1, nr. cadastral 28527, în suprafață de 1435 mp, pentru grădinăria municipiului Sfântu Gheorghe din cadrul Direcției Generale de Gospodărire Comunală, potrivit proiectului actului adițional, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală economică și finanțe publice municipale şi Direcţia patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 23 februarie 2023.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Jancsó Éva

 

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă