HOTĂRÂREA NR. 517/2024 privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare a gestiunii serviciului comunitar de administrare a domeniului public şi privat nr. 6.280/29.01.2016 – activitatea de administrare a bazelor sportive şi a activităților recreative şi distractive în municipiul Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 517/2024
privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare a gestiunii serviciului comunitar de administrare a domeniului public şi privat nr. 6.280/29.01.2016 – activitatea de administrare a bazelor sportive şi a activităților recreative şi distractive în municipiul Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 64504/2024 și Referatul nr. 65765/2024 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Nota internă nr. 60480/04.11.2024 a Direcției de investiții și Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr. 52949/26.09.2024 al obiectivului de investiții ”Complexul multifuncțional – Stadionul mic” în municipiul Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresele nr. 353/22.10.2024 și nr. 370/28.11.2024 ale directorului general a SEPSI REKREATÍV SA, înregistrate la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 64499/22.11.2024 și 65524/28.11.2024;
Având în vedere Nota de fundamentare și adresa nr. 285/04.10.2024 ale directorului general a SEPSI REKREATÍV SA, înregistrate la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 55473/08.10.2024;
Având în vedere Hotărârea nr. 9/30.09.2024 a Consiliului de administrație al SEPSI REKREATÍV SA;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului comunitar de administrare a domeniului public şi privat nr. 6.280/29.01.2016 – activitatea de administrare a bazelor sportive şi a activităților recreative şi distractive în municipiul Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină și Comisiei pentru sport, stil de viață și digitalizare ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile OG nr. 71/2002 privind organizarea şi funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local cu modificările si completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 1, 2 şi 4 din OG nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcțiune, casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului şi al unităților administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001;
Având în vedere prevederile art. 36 din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, cu modificările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c și alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă Studiul de oportunitate privind fundamentarea şi stabilirea soluțiilor optime pentru delegarea serviciului de administrare și exploatare a Complexului Multifuncțional Stadionul mic, situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Vasile Goldiș, nr. 10, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se aprobă delegarea serviciului de administrare şi exploatare a obiectivului sportiv ” Complexul multifuncțional – Stadion mic” situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Vasile Goldiș, nr. 10 către societatea Sepsi Rekreativ SA.
ART. 3. – (1) Se aprobă delegarea bunurilor de retur aferente serviciului de administrare şi exploatare a obiectivului sportiv ” Complexul multifuncțional – Stadion mic” situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Vasile Goldiș, nr. 10 în favoarea SEPSI REKREATIV SA, în conformitate cu anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. – (1) Se aprobă scoaterea din funcțiune a bunurilor mobile identificate în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, delegate în favoarea operatorului SEPSI REKREATIV SA, prin Contractul de delegare a gestiunii serviciului comunitar de administrare a domeniului public şi privat nr. 6.280/29.01.2016, în vederea valorificării acestora prin casare.
(2) - Casarea se va efectua de către SEPSI REKREATÍV SA, care va asigura virarea sumelor rezultate din valorificare, în condițiile legii.
ART. 5. – Se aprobă modificarea şi completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului comunitar de administrare a domeniului public şi privat nr. 6.280/29.01.2016 conform proiectului Actului adițional nr. 3/2024, anexa nr. 4 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 6. - Cu semnarea actului adițional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 7. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează directorul general al SEPSI REKREATÍV SA, Direcția generală economică şi fiscală și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 10 decembrie 2024.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Barabás Andrea |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |