HOTĂRÂREA NR 430/2020 privind atribuirea contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier, de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
| MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 430/2020
privind atribuirea contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier, de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 72.386/2020 al Direcției Generale de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Procesul verbal de analiză a prețurilor unitare nr. 72005/2020;
Având în vedere dispozițiile art. 1 și art. 40 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor;
Având în vedere dispozițiile art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. e și alin. (9) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. f din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă atribuirea contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, către societatea SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
ART. 2. – Se aprobă proiectul contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează Direcția Investiții și Monitorizare Societăți Comerciale, Direcția Gospodărire Comunală, Direcția Patrimoniu, Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, precum și SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
Sfântu Gheorghe, la 30 decembrie 2020.
|
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ Comăneci Liviu-Vasile |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |

