HOTĂRÂREA NR. 37/2025 privind aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții privind obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 37/2025
privind aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții privind obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 3279/2025 al Direcției investiții din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile HCL nr. 336/2021 privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al municipiului Sfântu Gheorghe a imobilelor situate în strada Bánki Donáth nr. 27;
Având în vedere Nota conceptuală nr. 70605/20.12.2025 elaborată de către Direcţia investiții din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Tema de proiectare privind întocmirea DALI pentru obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”, elaborată de către I.I. Fekete M. Zoltan;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul – cadru al documentațiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și. alin. (4) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, având următorii principali indicatori tehnico-economici:
Valoare fără TVA (lei) | Valoare inclusiv TVA (lei) | |
Valoare Total General | 3.801.569,13 | 4.519.484,42 |
Din care C+M | 1.642.514,28 | 1.954.591,99 |
ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Toth-Birtan Csaba, Direcția investiții și Direcția generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 30 ianuarie 2025.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Barta Szende |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |