ro
 
Duminică, 20. Aprilie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 37/2025 privind aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții privind obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”

30.01.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 37/2025

privind aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții privind obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 3279/2025 al Direcției investiții din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile HCL nr. 336/2021 privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al municipiului Sfântu Gheorghe a imobilelor situate în strada Bánki Donáth nr. 27;
Având în vedere Nota conceptuală nr. 70605/20.12.2025 elaborată de către Direcţia investiții din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Tema de proiectare privind întocmirea DALI pentru obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”, elaborată de către I.I. Fekete M. Zoltan;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul – cadru al documentațiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și. alin. (4) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiții ”Demolarea clădirilor fostului sediu al Gospodărie Comunală SA”, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, având următorii principali indicatori tehnico-economici:

  Valoare fără TVA (lei) Valoare inclusiv TVA (lei)
Valoare Total General 3.801.569,13  4.519.484,42
Din care C+M 1.642.514,28 1.954.591,99

ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Toth-Birtan Csaba, Direcția investiții și Direcția generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 30 ianuarie 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Barta Szende

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă