ro
 
Sâmbătă, 22. Februarie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 33/2025 privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local – administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/2023 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Urban-Locato SRL

30.01.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 33/2025

privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local – administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/2023 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Urban-Locato SRL

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 2018/2025 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 4512/28.01.2025 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 15/09.01.2025 a Urban-Locato SRL, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 1156/13.01.2025;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local – administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/31.03.2023 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Urban-Locato SRL;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. XXXVI din OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene;
În baza prevederilor art. 7 și art. 39 din OG 71/2002 privind organizarea şi funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local cu modificările si completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) in Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d și alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;


HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se aprobă modificarea Contractului de delegare a serviciului de administrare și exploatare a locurilor publice de desfacere din municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/2023, încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Urban-Locato SRL, potrivit prevederilor proiectului Actului adițional nr. 2, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu semnarea actului adițional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 3. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează administratorul Urban-Locato SRL, Direcția patrimoniu, Direcția generală economică și fiscală și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 30 ianuarie 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Barta Szende

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă