HOTĂRÂREA NR 13/2021 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale Administraţie, din cadrul
| MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 13/2021
privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2021
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 4684/2021 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, prin care se propune stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe şi serviciilor publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2021;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 8 alin. (1), art. 11 din Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HG nr. 4/13.01.2021 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;
Având în vedere OUG nr. 226/2020 privind unele măsuri fiscal-bugetare și pentru modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene;
Având în vedere prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Procesul –verbal nr. 6396/28.01.2021 încheiat cu ocazia consultării cu reprezentanții salariaților și a reprezentantului Sindicatului “Nova Vita”,
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (3) lit. c din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Începând cu data de 01.01.2021 se aprobă salariile de bază aferente funcţiilor publice din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Începând cu data de 01.01.2021 se aprobă salariile de bază aferente funcţiilor contractuale din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – (1) Salariile de bază stabilite în anexele nr. 1 și nr. 2 se mențin la nivelul salariilor de bază aferente lunii decembrie 2020, în măsura în care personalul ocupă aceeaşi funcţie şi îşi desfăşoară activitatea în aceleaşi condiţii.
(2) Prin excepție, salariul de bază pentru funcția de Muncitor necalificat, nivelul studiilor M;G, treapta II, fără sporuri, coeficient 1,00 din Anexa nr. 2 b) Funcții de execuție pe grade și trepte profesionale de natură contractuală, nr. crt. 19, se determină, începând cu data de 13.01.2021, prin raportare la nivelul de 2.300 lei al salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, pe baza prevederilor art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 4/13.01.2021.
(3) Salariile de bază se acordă în raport cu vechimea în muncă, determinate potrivit dispozițiilor art. 10 din Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
ART. 4. – Salariile de bază pentru funcţiile specifice altor domenii de activitate bugetară, prevăzute în statele de funcții, necesare desfășurării activității aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe sunt prevăzute în Legea – cadru nr. 153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare și se stabilesc cu respectarea art. 38 alin. (4) și art. I alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 226/2020 privind unele măsuri fiscal-bugetare și pentru modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene
ART. 5. – Gestionarea sistemului de salarizare a personalului din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe se asigură de ordonatorul de credite, în condiţiile legii. Salariile de bază se stabilesc potrivit prezentei hotărâri, astfel încât, împreună cu indemnizaţiile lunare şi celelalte elemente ale sistemului de salarizare să se încadreze în fondurile bugetare aprobate anual pentru cheltuieli de personal, în vederea realizării obiectivelor, programelor, proiectelor ce revin instituţiei, potrivit legii.
ART. 6. – Ordonatorul de credite stabileşte salariile lunare ale personalului din subordine, cu respectarea prevederilor prezentei hotărâri, în condiţiile legii.
ART. 7. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Economică și Finanțe Publice Municipale şi Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 ianuarie 2021.
|
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Csatlos László În locul acestuia, consilierii locali: Vargha Fruzsina Toth-Birtan Csaba |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |

