HOTĂRÂREA NR. 117/2025 privind aprobarea delegării gestiunii serviciului de salubrizare – activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe teritoriul administrativ al municipiului Sfântu Gheorghe, prin achiziție publică de servicii
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 117/2025
privind aprobarea delegării gestiunii serviciului de salubrizare – activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe teritoriul administrativ al municipiului Sfântu Gheorghe, prin achiziție publică de servicii
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 10895/2025 al Direcției de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 1 alin. (2) lit. e, art. 2. lit. e şi g, art. 3, art. 8 alin. (3) lit. d și lit. i și art. 22 din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere art. 2 alin. (1), alin. (3) lit. k, art. 6 alin. (1) lit. e, lit. h și lit. l, art. 8 alin. (1), art. 12 și art. 14 din Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Ordinul ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Având în vedere Ordinul ANRSC nr. 520/2018 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităţilor;
Având în vedere Ordinul ANRSC nr. 111/2007 privind aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Având în vedere art. 38. lit. b din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute de art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modifiările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin (2) lit. d și alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă Studiul de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Sfântu Gheorghe, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Se aprobă Caietul de sarcini pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare a activităților de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Sfântu Gheorghe, anexa nr. 3 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. - Se aprobă proiectul Contractului de delegare a gestiunii activității de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziție publică de servicii, anexa nr. 4 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 5. - Se aprobă Strategia de contractare, anexa nr. 5 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 6. – Se aprobă Formularele procedurii de achiziție publică de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Sfântu Gheorghe, anexa nr. 6 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 7. - Se aprobă Fișa de date a procedurii de achiziție publică a delegării serviciului public de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Sfântu Gheorghe, anexa nr. 7 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 8. - Se aprobă Formularul standard pentru documentul unic de achiziții europene (DUAE), anexa nr. 8 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 9. - Cu semnarea contractului de delegare se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 10. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, HCL nr. 196/2023 privind aprobarea delegării gestiunii serviciului de salubrizare – activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe teritoriul administrativ al municipiului Sfântu Gheorghe, prin achiziție publică de servicii, se abrogă.
ART. 11. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția generală de gospodărire comunală, Direcția generală economică și fiscală, Compartimentul achiziții publice și Compartimentul de relații cu asociații de proprietari din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 13 martie 2025.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Czimbalmos-Kozma Csaba |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |