ro
 
Marți, 24. Decembrie 2024.

HOTĂRÂREA NR  3/2021  privind aprobarea modificării și completării Contractului de concesiune a serviciului public de administrare al Cimitirului Comun din municipiul Sfântu Gheorghe, nr. 40379/2017

13.01.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  3/2021

 privind aprobarea modificării și completării Contractului de concesiune a serviciului public de administrare al Cimitirului Comun din municipiul Sfântu Gheorghe, nr. 40379/2017

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință extraordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 55567/2020 al Compartimentului pentru Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere adresa nr. 27887/29.11.2019 a TEGA SA Sfântu Gheorghe înregistrată la Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 79021/06.12.2019;

Având în vedere Contractul de concesiune a serviciului public de administrare al Cimitirului Comun din Municipiul Sfântu Gheorghe nr. 40379/2017, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe şi TEGA SA Sfântu Gheorghe;

Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere prevederile Legii nr. 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane şi serviciile funerare, cu modificările si completările ulterioare;

Având în vedere dispozițiile OG nr. 71/2002 privind organizarea şi funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările si completările ulterioare;

Având în vedere prevederile HG nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a OG nr. 71/2002 privind organizarea şi funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;

Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzută la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c și alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările si completările ulterioare;

În temeiul art 139 alin. (3) lit. g din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările si completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă concesionarea în favoarea operatorului Tega SA a bunului de inventar identificat în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.

ART. 2. – Se aprobă modificarea și completarea Contractului de concesiune nr. 40379/2017 a serviciului public de administrare al Cimitirului Comun din municipiul Sfântu Gheorghe, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Tega SA, potrivit prevederilor proiectului Actului adițional nr. 1/2021, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.

ART. 3. – Cu semnarea actului adițional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.

ART. 4. – Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Municipale și Direcţia Investiții și Monitorizare Societăţi Comerciale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 13 ianuarie 2021.

PREŞEDINTE DE ȘEDINŢĂ        Csatlos László       

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

 Kulcsár Tünde-Ildikó 

Anexa 1

Anexa 2