HOTĂRÂREA NR 138/2021 privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local - administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19891/03.04.2018, încheiat cu TEGA SA Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR 138/2021
privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local - administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19891/03.04.2018, încheiat cu TEGA SA Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 6231/2021 al Compartimentul pentru Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 23406/11.12.2020 a societății TEGA SA Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 69270/11.12.2021;
Având în vedere adresa nr. 4377/17.02.2021 a societății TEGA SA Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 11277/17.02.2021;
Având în vedere Contractul de delegare nr. 19891/2018, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe şi TEGA SA Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere OG nr. 81/2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a și alin. (3) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea și completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local - administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr.19891/03.04.2018, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Tega SA, potrivit prevederilor proiectului actului adițional, anexa la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu semnarea actului adițional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 3. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează Direcția Patrimoniu, Direcția Generală Economică, și Finanțe Publice Municipale, Direcția Investiții și Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi Consiliul de administrație al TEGA SA Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 aprilie 2021.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Ferenczy Ágnes-Kanilla |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |