ro
 
Miercuri, 21. Octombrie 2020.

Precizări privind prelungirea abonamentelor de parcare rezidenţială

14.10.2020

Locuitorii sunt rugaţi să folosească pe cât posibil comunicarea online cu Primăria Sfântu Gheorghe pentru a se evita aglomerarea la sediul instituţiei

Având în vedere că anul acesta a expirat perioada de 5 ani de valabilitate a abonamentelor de parcare rezidenţială din multe locaţii din Sfântu Gheorghe, Primăria le reaminteşte beneficiarilor că  valabilitatea locurilor de parcare se poate prelungi pentru încă 5 ani. În acest sens, trebuie depusă o solicitare la Biroul de Relaţii cu Publicul, Informaţii, Registratură din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Important! Având în vedere măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19, autorităţile fac apel la locuitori ca, pe cât posibil, să trimită cererea de prelungire, completată, prin email la petitii@sepsi.ro.

De asemenea, Direcția Finanțe Publice Municipale anunță că certificatele de atestare fiscală necesare pentru reînnoirea dreptului de ocupare a locurilor de parcare rezidențiale vor fi emise la cererea compartimentului de specialitate din cadrul Primăriei. În acest sens NU este necesară depunerea cererii ori ridicarea certificatului de atestare fiscală de către beneficiari!

Cererea de prelungire se poate depune în termen de 30 zile de la data primirii înştiinţării, motiv pentru care facem un apel la beneficiari să nu vină la Primărie încă din prima zi, pentru a se evita formarea de aglomerări.

Prelungirea abonamentelor se va efectua în urma depunerii la Registratura Primăriei sau a trimiterii prin email a următoarelor acte: cerere tip completată (primită odată cu înştiinţarea), copie carte de identitate solicitant (cu domiciliu/reşedinţa în imobil arondat la parcare), copie certificat de înmatriculare autoturism deţinut (numai autovehicul destinat transportului de persoane), cu inspecţia tehnică periodică valabilă. Baza de calcul a chiriei rămâne aceeaşi cu care a fost obţinut locul de parcare (chirie de bază sau valoarea licitată după caz).

În urma cererii depuse, se vor emite facturile aferente chiriei pentru anul 2020 (perioada de după expirarea abonamentului vechi), respectiv a chiriei pentru anul 2021. Termenul de plată este 15 decembrie 2020. Facturile emise se trimit prin poştă.

În cazul în care nu se solicită prelungirea în termenul prevăzut, se va anula abonamentul de parcare şi se va demonta dispozitivul de blocare, locul de parcare devenind astfel disponibil pentru următoarea sesiune de atribuire a locurilor de parcare de reşedinţă. Pentru cei care renunţă astfel la locul de parcare, li se va emite o factură care acoperă perioada dintre data expirării abonamentului şi data demontării dispozitivului de blocare.

Au început înscrierile pentru Bursele Sfântu Gheorghe
21.10.2020

Cinci elevi cu rezultate deosebite la învățătură pot câştiga burse de câte 3.000 de lei

Noi măsuri în Sfântu Gheorghe pentru a reduce răspândirea coronavirusului
19.10.2020

Masca devine obligatorie în toate spaţiile deschise, iar instituțiile de învățământ trec la educație online

În Sfântu Gheorghe, toată lumea poate colecta separat deșeurile biodegradabile
19.10.2020

Colectarea selectivă a deșeurilor biodegradabile este obligatorie nu numai în Sfântu Gheorghe, ci și la nivelul Uniunii Europene, inclusiv în România.

Lucrări la parcările din spatele Căminului de bătrâni și în cartierul Ciucului
16.10.2020

Compania locală de construcţii Sepsi Útépítő a terminat lucrările de fundație în zona blocurilor din spatele Căminului de bătrâni „Zathureczky  Berta” de pe Bulevardul General Grigore Bălan.

Din cauza lucrărilor de reabilitare, strada Puskás Tivadar va fi închisă complet circulaţiei
15.10.2020

Începând de luni, 19 octombrie, strada Puskás Tivadar va fi complet închisă circulaţiei rutiere timp de trei săptămâni pe porţiunea dintre strada Daliei şi strada Málik József, din cauza lucrărilor de reabilitare a drumului.