ro
 
Joi, 13. Noiembrie 2025.

O parte a Direcției de Asistență Socială se va muta în curând în imobilul de pe strada Daliei

16.07.2020

 

Lucrările de renovare a imobilului rămas vacant de ani buni se apropie de finalizare.

Sediul Direcției de Asistență Socială din strada Erege nu numai că se dovedește a fi înghesuit, însă nici nu poate oferi acces adecvat persoanelor cu o mobilitate redusă. Deoarece lucrările de renovare a imobilului de pe strada Daliei, rămas vacant de ani de zile, vor fi finalizate în curând, se va încerca rezolvarea acestei probleme, împărțind activitățile Direcției între cele două sedii.

Birourile care se ocupă de ajutoare sociale și de stat vor rămâne în sediul din strada Erege, iar în imobilul de pe strada Daliei vor putea fi gestionate problemele persoanelor cu dizabilități și ale mamelor cu copii mici. La sediul fostei grădinițe, intrarea de la parterul blocului a fost în așa fel proiectată încât să fie accesibilă persoanelor cu mobilitate redusă.

Imobilul din strada Daliei este în curs de renovare completă, vor fi create noi birouri, vor fi înlocuite ferestrele și ușile, iar sistemul de încălzire și rețeaua de electricitate vor fi reconstruite. Imobilul are o suprafață de 290 de metri pătrați, iar lucrările totale de renovare au costat 735.269 de lei.

Se preconizează că lucrările de renovare vor fi finalizate până la sfârșitul anului 2020, iar distribuirea activităților ar putea duce la administrarea mai rapidă într-o atmosferă mai prietenoasă.

Foto: Vargyasi Levente

Peste 15.000 de voturi pentru finaliştii Best of Sepsi
13.11.2025

Câştigătorii celor 9 categorii vor fi anunţaţi la Gala care va avea loc pe 7 februarie 2026

Aproape 22.000 de închirieri ale bicicletelor Sepsi Bike în acest an
12.11.2025

Lansat anul trecut, sistemul continuă să fie o alternativă tot mai populară pentru deplasările urbane scurte, contribuind la reducerea traficului auto și la promovarea unui stil de viață activ.

Au început înscrierile pentru Bursele Sfântu Gheorghe
12.11.2025

Dosarele de candidatură pot fi depuse la Biroul de Relații cu Publicul, Informaţii și Registratură al Primăriei, până la data de 4 decembrie 2025.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.