ro
 
Joi, 13. Noiembrie 2025.

Până pe 30 aprilie vă puteţi înscrie în Programul de înfrumuseţare a zonelor verzi

15.04.2020

Până pe 30 aprilie, asociațiile de proprietari din zonele rezidențiale se pot înscrie în programul de înfrumuseţare a zonelor verzi din municipiul Sfântu Gheorghe. Cererile pot fi trimise prin poștă sau online la info@sepsi.ro. Este important să avem grijă de mediul nostru chiar și în aceste momente dificile și pline de provocări.

În cadrul programului, puteţi solicita diverse răsaduri, arbuști, flori, gard viu, gazon, garduri sau bănci pentru o valoare totală de până la 1500 de lei / scară de bloc.

80% din valoarea totală a produselor solicitate este acoperită din bugetul local, restul de 20% fiind asigurat de asociațiile de proprietari. Astfel pentru o solicitare totală de 1500 de lei, municipalitatea va asigura 1200 de lei, iar asociaţiile vor avea de plătit 300 de lei.

Scopul programului este de a face zonele verzi din jurul blocurilor mai organizate și mai bine întreținute, contribuind astfel la îmbunătățirea peisajului urban.

În cadrul programului se pot solicita următoarele bunuri::

  • Bancă – 930 lei / buc.
  • Puieţi pomi ornamentali – 25 lei / buc.
  • Arbuşti – 10 lei / buc.
  • Gard viu – 30 lei / metru liniar
  • Flori diferite specii – 2 lei / fir
  • Semințe gazon – 22 lei / kg
  • Gard de protecţie – 50 lei / metru liniar
  • Pământ fertil pentru zone verzi - 60 lei / mc.

Cererile se depun online la info@sepsi.ro sau prin Poştă la adresa Primăria Sfântu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, cod poştal 520008 până cel târziu 30 aprilie 2020. Avizarea solicitărilor se va face de către Direcţia de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, în ordinea depunerii cererilor. Contribuţia proprie se achită după aprobarea cererii prin virament bancar la numărul de cont RO80TREZ25624740220XXXXX deschis la Trezoreria Sfântu Gheorghe.

Produsele solicitate pot fi ridicate în zilele lucrătoare între orele 9.00 și 11.00, la data specificată de municipalitate în documentul de aprobare. Dovada aprobării va fi furnizată solicitantului prin poștă sau e-mail, în funcție de formularul în care a fost depusă cererea. Mai multe informaţii pot fi solicitate la prin telefon la 0267 314 173 (Karácsony József Attila).

Solicitantul este responsabil pentru îngrijirea plantelor, iar respectarea regulilor și termenelor de plantare este verificată de către administrația orașului.

 

Aproape 22.000 de închirieri ale bicicletelor Sepsi Bike în acest an
12.11.2025

Lansat anul trecut, sistemul continuă să fie o alternativă tot mai populară pentru deplasările urbane scurte, contribuind la reducerea traficului auto și la promovarea unui stil de viață activ.

Au început înscrierile pentru Bursele Sfântu Gheorghe
12.11.2025

Dosarele de candidatură pot fi depuse la Biroul de Relații cu Publicul, Informaţii și Registratură al Primăriei, până la data de 4 decembrie 2025.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).