ro
 
Joi, 13. Noiembrie 2025.

Primăria Sfântu Gheorghe ajută locuitorii fără venituri

31.03.2020

În timpul stării de urgență, Primăria Sfântu Gheorghe oferă asistență persoanelor aflate în situații dificile care, din anumite motive, nu au primit încă ajutor social sau ajutor familial. Pe perioada stării de urgenţă vor primi ajutor locuitorii din Sfântu Gheorghe care au rămas fără loc de muncă în perioada pandemiei, iar Primăria îndrumă aceste persoane să pregătească dosarele cu documente necesare, oferindu-le şi informații utile.

Grupul de lucru strategic al Direcției de Asistenţă Socială a municipiului Sfântu Gheorghe a dezvoltat un pachet de soluții pentru a sprijini persoanele fără venituri din municipiu. Înființat la 31 martie, grupul strategic este format din membri ai Direcției de Asistență Socială și ai Grupului de Acțiune GAL Sepsi.

Toţi cei care nu au un venit înregistrat au dreptul la ajutor social şi / sau ajutor familial (alocația pentru copii nu este considerată venit, dar trebuie declarată). Ajutorul social şi cel familial nu se exclud reciproc, astfel încât le puteți primi pe ambele în același timp. Acordarea de ajutor social, pe de altă parte, este supusă serviciului comunitar, adică persoana care îl primește este obligată să facă o muncă în folosul comunității. Pentru a se asigura că mai multe persoane sunt eligibile pentru ajutor social, Direcția de Asistenţă Socială va extinde lista cu lucrările pretabile pentru muncă în folosul comunităţii și le va împărţi între beneficiari.

Primăria încurajează persoanele fără venituri să profite de oportunitățile legale, deoarece, deși nu este o sumă mare, va fi de ajutor în această perioadă.

Pentru mai multe informații și asistență, vă rugăm să contactați Direcția de Asistenţă Socială  (DAS) a municipiului Sfântu Gheorghe la telefon 0267 312 111 și / sau la adresa de email office@dassepsi.ro.

 

 

Aproape 22.000 de închirieri ale bicicletelor Sepsi Bike în acest an
12.11.2025

Lansat anul trecut, sistemul continuă să fie o alternativă tot mai populară pentru deplasările urbane scurte, contribuind la reducerea traficului auto și la promovarea unui stil de viață activ.

Au început înscrierile pentru Bursele Sfântu Gheorghe
12.11.2025

Dosarele de candidatură pot fi depuse la Biroul de Relații cu Publicul, Informaţii și Registratură al Primăriei, până la data de 4 decembrie 2025.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).