ro
 
Joi, 13. Noiembrie 2025.

Compania de salubritate TEGA nu va emite facturi pe perioada stării de urgenţă

31.03.2020

Facturile vor fi emise ulterior şi pentru această perioadă, astfel că locuitorii le vor putea achita mai târziu

„Pandemia de coronavirus ne-a pus în faţa unei situaţii noi, creând în acelaşi timp probleme în multe domenii. Ştim că mulți dintre clienții noștri au pierdut venituri în această perioadă, astfel încât obiectivul nostru este să-i ajutăm. De aceea, suspendăm facturarea către clienții noștri persoane fizice” – a spus Máthé László, directorul TEGA S.A.

Conducerea TEGA a subliniat că măsura se aplică pe întreg teritoriul ECO Sepsi, adică oriunde TEGA colectează şi transportă deșeurile și va rămâne în vigoare de la 1 aprilie până la sfârșitul stării de urgență. Facturile vor fi emise ulterior şi pentru această perioadă, astfel că locuitorii le vor putea achita mai târziu. Persoanele juridice vor trebui în continuare să plătească facturile.

Serviciul de colectare a plăţii nu mai funcţionează, dar dacă doriți să solicitați o factură și să plătiți valoarea acesteia, puteți face acest lucru pe site-ul companiei, www.tega.ro. Tot online puteţi să plătiţi şi facturile. Deși este deschisă şi casieria de la sediul din str. Crângului nr.1, societatea le solicită clienților să plătească online prin intermediul site-ului www.tega.ro, prin PayPoint și Payzone sau prin aplicația telefonică PAGO.

În același timp, deşi activitatea serviciului de relaţii cu clienţii este suspendată, orice întrebare pe care o aveţi poate fi adresată prin email la adresa office@tega.ro sau prin telefon la 0267 310 123.

TEGA S.A. atrage atenția asupra faptului că programul de transport al deșeurilor va rămâne neschimbat în luna aprilie. În plus, compania solicită în mod repetat clienților aflaţi în izolare la domiciliu să nu mai colecteze deșeurile selectiv până la clarificarea stării lor de sănătate, reducând astfel riscul de infecție. De asemenea, este important să știți că măștile și mănușile folosite ar trebui aruncate în deșeurile menajere, tot pentru a reduce riscul de infecție. Deşeurile de la locaţiile de carantină instituţionalizată sunt colectate de o companie specializată în deșeuri periculoase.

 

 

Aproape 22.000 de închirieri ale bicicletelor Sepsi Bike în acest an
12.11.2025

Lansat anul trecut, sistemul continuă să fie o alternativă tot mai populară pentru deplasările urbane scurte, contribuind la reducerea traficului auto și la promovarea unui stil de viață activ.

Au început înscrierile pentru Bursele Sfântu Gheorghe
12.11.2025

Dosarele de candidatură pot fi depuse la Biroul de Relații cu Publicul, Informaţii și Registratură al Primăriei, până la data de 4 decembrie 2025.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).