Peste 130 de sesizări privind iluminatul public în prima lună de funcţionare a serviciului non-stop
O statistică oficială pusă la dispoziţie de societatea care administrează şi întreţine iluminatul public din Sfântu Gheorghe ne arată că de la punerea în funcţiune a serviciului non-stop de sesizare a problemelor, peste 130 de solicitări au fost făcute de locuitorii oraşului.
Astfel, marea majoritate a sesizărilor făcute de locuitori începând cu mijlocul lunii octombrie au fost rezolvate, restul fiind în curs de rezolvare în aceste zile.
În ceea ce priveşte zonele cu cele mai multe probleme, nu se poate identifica o zonă anume în acest sens, cele mai multe sesizări venind din toate zonele oraşului în care sistemul de iluminat public nu a fost modernizat în ultimii ani.
Reamintim locuitorilor că au la dispoziţie numărul de telefon 0751586462 la care pot sesiza oricând, de luni până duminică, 24 de ore pe zi, eventualele probleme apărute în cazul iluminatului public de pe raza oraşului.
Facem un apel la populaţie să nu apeleze abuziv acest număr, care este destinat doar problemelor reale şi cazurilor urgente.