ro
 
Miercuri, 12. Noiembrie 2025.

Ghid pentru depunerea cererilor pentru cardurile familiilor numeroase

22.03.2019

GHID PRACTIC

Cine și când poate să depună cereri pentru carduri pentru familii numeroase?

Se încadrează în aceste facilităţi familiile cu cel puţin trei copii, până când cel mai tânăr membru al familiei împlineşte 18 ani.

Dosare pentru obţinerea cardurilor oferite de Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe pentru familiile numeroase se pot depune pe tot parcursul anului. Deţinătorii cardurilor beneficiază de gratuitate la parcare şi reduceri la instituţiile culturale şi de agreement ale municipalităţii. Dosarele depuse până în data de 10 a fiecărei luni vor fi evaluate în acea lună.

Hotărârea Consiliului Local nr. 415/2018 cu modificările prin 44/2019 şi regulamentul se pot accesa AICI.

Ce trebuie să conțină documentația?
Documentația depusă trebuie să conțină următoarele:

  1. Cererea completată, o puteţi descărca de >>> AICI
  2. Declarații tipizate completate, o puteţi descărca de >>> AICI
  3. Copia după actele de identitate ale membrilor familiei și copia după certificatele de naștere.
  4. După caz, copie după certificat de căsătorie / sentința de divorț / certificatul de deces / sentința civilă / încheierea judecătorească.
  5. Acte doveditoare privind calitatea de angajat a părinţilor/persoanei care au/are în întreţinere cel puţin trei copii, adeverință de la locul muncă, dovadă privind realizarea de venit.
  6. Declaraţie pe propria răspundere privind numărul copiilor aflaţi în întreţinere.
  7. Adeverinţă din partea unităţii de învăţământ privind situaţia absenţelor copiilor pentru anul școlar anterior / pentru copiii înscriși la grădiniță adeverință privind înscrierea. 

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe publică pe site-ul instituției la data de 15 a fiecărei luni rezultatele cererilor depuse. Rezulatele sunt comunicate și prin e-mail către familii. 

Ce fel de fotografii sunt necesare pentru carduri?
Familiile care au devenit beneficiare ale programului trebuie să trimită electronic fotografii tip legitimație la adresa info@sepsi.ro, conform cerinţelor următoare:

  • Fața persoanei trebuie să fie perfect vizibilă, cu privirea către obiectiv;
  • Persoanele trebuie să aibă o expresie neutră (de ex. să nu râdă sau să fie triste);
  • Fundalul fotografiei trebuie să fie alb;
  • În fotografie nu trebuie să existe umbre (sau să fie cât mai puține);
  • Fotografia trimisă trebuie să aibă maxim 6 luni vechime;
  • Fotografia trebuie să fie în format .jpg;
  • Denumirea fotografiei trebuie să fie CNP-ul persoanei.

De unde se pot ridica cardurile?
Când cardurile sunt gata, familiile sunt înștiințate prin e-mail de către Primărie despre acest lucru. Cardurile se pot ridica de la sediul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, Biroul de Relații cu Publicul, Informații și Registratură. După ridicarea cardurilor se pot completa cererile pentru parcări publice și rezidențiale.

Mai multe detalii privind utilizarea cardurilor se pot găsi în Regulament. Mai multe informații se pot solicita de la angajații Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, prin telefon, la numărul  0267 311 243.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație