Consiliul Local Sfântu Gheorghe a votat proiectul de reducere a birocrației la nivelul Primăriei
A fost făcut primul pas în vederea simplificării procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni la nivelul Primăriei Municipiului.
Proiectul vine din dorinţa de a simplifica procedurile, iar drumul actelor între cetăţean şi Primărie să fie optimizat. Proiectul va fi depus în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă (POCA), un contract în acest sens urmând să fie semnat în această săptămână.
Astfel, se doreşte construirea unui sistem informaţional care să faciliteze accesul oamenilor la documentele importante, cât şi posibilitatea de a accesa online diferite documente necesare.
De asemenea, va fi creat şi un sistem electronic de tratare a documentelor, dar şi de arhivare a acestora.
Pentru locuitori înseamnă un sistem simplificat, disponibil oricând şi de oriunde, cu o mult mai mare operativitate.
Valoarea totală a proiectului este de 2,9 milioane lei, din care 95,5% sprijin financiar din fonduri europene şi 4,5% contribuţie proprie a Primăriei, iar perioada de implementare este de 30 de luni.
Proiectul a fost votat în unanimitate de consilierii prezenţi.