ro
 
Miercuri, 12. Noiembrie 2025.

Achiziţie publică pentru administrarea iluminatului public din Sfântu Gheorghe

10.12.2018

Consiliul Local Sfântu Gheorghe a votat în unanimitate achiziţia publică a serviciilor de administrare şi întreţinere a iluminatului public din municipiu. Această soluție înseamnă un serviciu mai organizat, mai precis, mai rapid, în interesul locuitorilor.

După cum vă informam la începutul acestui an, Consiliul Local Sfântu Gheorghe a adoptat studiul în urma căruia municipalitatea va apela la serviciile unei firme specializate pentru administrarea serviciului de întreținere a iluminatului public.

După mai multe discuţii de clarificare cu Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, în urma unor probleme de interpretare a legislaţiei, Primăria municipiului Sfântu Gheorghe a lansat în dezbatere publică acest proiect, iar în şedinţa ordinară de la finalul lunii noiembrie proiectul a fost adoptat în unanimitate de Consiliul Local Municipal.

Astfel, Primăria Sfântu Gheorghe va demara procedurile pentru achiziţia publică a serviciului de întreținere a iluminatului public.

Contractarea serviciilor de iluminat public stradal din Sfântu Gheorghe a fost soluţia găsită de municipalitate ca urmare a lipsei de personal propriu specializat pentru administrarea stâlpilor, becurilor şi a întregului sistem.

În urma unor estimări proprii, în unele zone ale oraşului deficienţele în ceea ce priveşte iluminatul public stradal pot fi rezolvate prin schimbarea becurilor de pe stâlpi, însă în alte zone este nevoie de reparaţii la cablajele stâlpilor de iluminat.

Această soluție înseamnă un serviciu mai organizat, mai precis, mai rapid, în interesul locuitorilor. De exemplu, furnizorul serviciului de întreținere a iluminatului public trebuie să asigure dispecerat, fiind obligat să remedieze orice problemă în maxim 48 de ore, până acum pentru Primărie această perioadă fiind de o săptămână.

Lucrările de dezvoltare a iluminatului public vor rămâne în responsabilitatea Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Peste 30 de vârstnici au primit „Ceasul Assisto” în cadrul Zilei Porților Deschise
10.11.2025

Evenimentul s-a bucurat de interes ridicat: peste 40 de persoane au participat, iar 31 dintre acestea au primit pe loc dispozitivul de siguranță „Ceasul Assisto”.

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație