Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe caută coleg pentru comunicare
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant la Compartimentul Mass Media. Este vorba despre un post de inspector de specialitate, grad II. Condiții obligatorii de participare pentru postul de inspector de specialitate grad II sunt studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniile comunicării, relațiilor publice, jurnalistică, litere sau marketing, o vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an, respectiv cunoașterea la nivel de bază a unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene, dovedită cu documente care să ateste deținerea competenței.
Compartimentul Mass Media al Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe coordonează activitățile de comunicare ale orașului. Drept urmare, Compartimentul caută colegi care au abilități bune de comunicare, le place să țină legătură cu alte persoane, sunt familiarizați cu instrumentele mediilor de informare în masă si au abilităţi de copywriting.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 10 aprilie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).
Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina www.sfantugheorgheinfo.ro.
Vă dorim succes!