ro
 
Luni, 10. Noiembrie 2025.

Primăria Sfântu Gheorghe caută director executiv!

18.01.2017

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a înființat la sfârșitul anului trecut o nouă direcție în cadrul Primăriei, numită Direcția Tehnică şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice. Direcția, cu cele două birouri subordonate, numite Biroul de Dezvoltare, Investiţii și Biroul pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice au scopul de a acorda o atenție sporită spațiilor publice și a funcționării potrivite a utilităților publice, respectiv de a interveni mai rapid și mai eficient în cazul eventualelor probleme.

Activitățile principale ale Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice se concentrează în jurul a trei teme majore, după cum urmează: monitorizarea și verificarea spațiilor și utilităților publice, a stării străzilor și pavajelor, a terenurilor de joacă sau a iluminatului public, pe de o parte. Pe de altă parte, această Direcție, prin Birourile subordonate, ține legătură cu societățile comerciale şi regiile autonome de interes local, pregătește deciziile, hotărârile, contractele, respectiv întocmește rapoarte legate de aceste societăți. O a treia arie de responsabilitate a Direcției este monitorizarea investițiilor de scară mare implementate din bugetul public, cum ar fi de ex.  Arena Sepsi, cinematograful orașului sau Parcul industrial de la Câmpu Frumos.

Având în vedere informațiile de mai sus, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă din cadrul aparatului de specialitate al primarului: un post de director executiv, gradul II.


Cerințele obligatorii pentru postul de Director executiv al Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice sunt: universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență  în domeniul științelor inginerești, în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei public studii de masterat, vechime de min. 3 ani și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 30 ianuarie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).

Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.

Vă dorim succes!

Fondurile europene directe, tot mai accesibile: forum la Sfântu Gheorghe despre proiecte finanțate de la Bruxelles
07.11.2025

La inițiativa Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, pe 5 noiembrie a avut loc un forum profesional care i-a încurajat pe reprezentanții administrațiilor locale, ai instituțiilor și organizațiilor civile din regiune să-și dezvolte comunitățile nu doar prin fonduri naționale și prin fondurile structurale și de investiții europene, ci și prin resurse care pot fi accesate direct de la Bruxelles.

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație

Sfântu Gheorghe se pregătește pentru viitor
23.10.2025

Curs despre inteligența artificială pentru conducătorii administrației publice