ro
 
Sâmbătă, 06. Iulie 2024.

Primăria Sfântu Gheorghe caută director executiv!

18.01.2017

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a înființat la sfârșitul anului trecut o nouă direcție în cadrul Primăriei, numită Direcția Tehnică şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice. Direcția, cu cele două birouri subordonate, numite Biroul de Dezvoltare, Investiţii și Biroul pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice au scopul de a acorda o atenție sporită spațiilor publice și a funcționării potrivite a utilităților publice, respectiv de a interveni mai rapid și mai eficient în cazul eventualelor probleme.

Activitățile principale ale Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice se concentrează în jurul a trei teme majore, după cum urmează: monitorizarea și verificarea spațiilor și utilităților publice, a stării străzilor și pavajelor, a terenurilor de joacă sau a iluminatului public, pe de o parte. Pe de altă parte, această Direcție, prin Birourile subordonate, ține legătură cu societățile comerciale şi regiile autonome de interes local, pregătește deciziile, hotărârile, contractele, respectiv întocmește rapoarte legate de aceste societăți. O a treia arie de responsabilitate a Direcției este monitorizarea investițiilor de scară mare implementate din bugetul public, cum ar fi de ex.  Arena Sepsi, cinematograful orașului sau Parcul industrial de la Câmpu Frumos.

Având în vedere informațiile de mai sus, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă din cadrul aparatului de specialitate al primarului: un post de director executiv, gradul II.


Cerințele obligatorii pentru postul de Director executiv al Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice sunt: universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență  în domeniul științelor inginerești, în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei public studii de masterat, vechime de min. 3 ani și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 30 ianuarie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).

Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.

Vă dorim succes!

Sâmbătă se deschide noul complex sportiv din cartierul Ciucului
28.06.2024

Asociația Grup de Acțiune Locală „Sepsi” îi invită pe locuitorii Cartierului Ciucului și ai altor cartiere din oraș la un eveniment de inaugurare a terenului de sport din Cartierul Ciucului, sâmbătă, 29 iunie începând de la ora 10.

Restricţii de circulaţie vineri seara pentru concursul de alergare Sepsi Inst. Run
19.06.2024

Şoferii sunt rugaţi să respecte indicaţiile poliţiştilor şi voluntarilor care vor fi pe traseu

A doua ediţie a Festivalului de muzică clasică la Sfântu Gheorghe
18.06.2024

După succesul neașteptat de mare al primei ediții de anul trecut, Festivalul de muzică clasică SepsiClassic revine între 4 și 7 iulie 2024 cu o nouă ediție, cu un program bogat și variat.

Continuă acţiunea de prindere a câinilor vagabonzi până la sfârșitul lunii iunie
13.06.2024

Începând din ultimele zile ale lunii mai, personalul Adăpostului de câini din Câmpul Frumos a căutat intensiv câinii vagabonzi în fiecare cartier din Sfântu Gheorghe, zilnic între orele 10-15.

Roboți și alte invenții interesante la expoziția de Ziua Inventatorilor Maghiari
10.06.2024

Cu ocazia Zilei Inventatorilor Maghiari, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe și Asociația pentru Patrimoniul Telecomunicațiilor din Ținutul Secuiesc organizează pentru a treia oară o expoziție interactivă, care va fi deschisă publicului în perioada 13–15 iunie.