Municipiul Sfântu Gheorghe a semnat contractul pentru proiectul de reducere a birocrației la nivelul Primăriei
Municipiul Sfântu Gheorghe a semnat contractul de finanțare și a devenit beneficiarul proiectului ”Simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe”, cod SMIS 126515, în baza contractului de finanțare nr. 319/25.02.2019, în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014 -2020 (POCA), cu obiectivul specific 2.1. Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.
Data începerii și data finalizării proiectului: 25.02.2019 – 25.08.2021.
Rezultatele programului:
- Proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetățeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetățeni implementate
- Servicii online accesibile gestionate exclusiv de Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe
- Procesele de administrare a documentelor digitalizate
- Documentele din arhiva retro-digitalizate
Valoarea totală a Proiectului este de 2 910 004,84 lei, din care:
- valoarea eligibilă este de 2 837 612,12 lei,
- valoarea eligibilă nerambursabilă este de 2 780 859,88 lei,
- valoarea eligibilă nrambursabilă FSE este de 2 411 970,30 lei,
- valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național este de 368 889,58 lei
- valoarea eligibilă a Beneficiarului este de 56 752 lei