Concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de conducere vacante din cadrul Serviciului Beneficii Sociale și Serviciului Juridic, Achiziții Publice, Resurse Umane
DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ SFÂNTU GHEORGHE cu sediul în Sfântu-Gheorghe, str. Erege, nr. 19
Organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de conducere vacante din cadrul Serviciului Beneficii Sociale și Serviciului Juridic, Achiziții Publice, Resurse Umane, după cum urmează:
- Serviciul Beneficii Sociale:
- Funcţie publică de conducere de Șef serviciu (S), clasa I, gradul II
Condiţii de participare: Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 386, lit. a, și art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare: - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: asistenței sociale, psihologie, sociologie - pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare. - vechimea în specialitatea studiilor: minim 5 ani.
- Serviciul Juridic, Achiziții Publice, Resurse Umane:
- Funcţie publică de conducere de Șef serviciu (S), clasa I, gradul II
Condiţii de participare:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 386, lit. a, și art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic;
- pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
- vechimea în specialitatea studiilor: minim 5 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la Compartimentul Resurse Umane, în termen de 20 zile de la data publicării pe site-ul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna, respectiv în intervalul: 14.01.2020-03.02.2020.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 13.02.2020, începând cu ora 10.00, iar interviul pe data de 17.02.2020 la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe. Date de contact: tel: 0267312118, 0267312111, Szép Tünde-Gabriella, Consilier superior, Compartimentul Resurse Umane.
Concursul va avea loc la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe:
- Selecția dosarelor de concurs: până în data de 03.02.2020
- Proba scrisă: în data de 13.02.2020, ora 10:00
- Interviul: în data de 17.02.2020 * data publicării: 14 ianuarie 2020
Anexe:
- Acte necesare
- Bibliografie: Serviciul Beneficii Sociale - funcţie publică de conducere de Șef serviciu; Serviciul Juridic, Achiziții Publice, Resurse Umane - funcţie publică de conducere de Șef serviciu
- Principale atribuții
- Model adeverință
- Formular de înscriere
- Declarație pe proprie răspundere
- CV - model european (editabil)
Rezultate: