ro
 
Miercuri, 03. Iulie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 260/2008 privind aprobarea proiectului „Servicii administrative, de gestiune şi informaţie electronică comunitară (SAGIEC) la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe”

27.11.2008 2008
MUNICIPIUL   SFÂNTU  GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe                         Tel:  0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2                      Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna

                
HOTĂRÂREA NR. 260/2008

privind aprobarea proiectului „Servicii administrative, de gestiune şi informaţie electronică comunitară (SAGIEC) la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe”

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.44913 /25.11.2008  al Biroului Proiecte din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei de specialitate pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza Ghidului solicitantului din cadrul Programul Operaţional Sectorial „ Creşterea Competitivităţii Economice” 2007-2013 Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul major de intervenţie 2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”;
Având în vedere prevederile H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b; alin. (4) lit. d şi alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) lit. a şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. -  Se aprobă  proiectul „Servicii administrative, de gestiune şi informaţie electronică comunitară (SAGIEC) la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe” în vederea obţinerii unei finanţări prin POS, „ Creşterea Competitivităţii Economice” 2007-2013 Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul major de intervenţie 2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”;
       Valoarea proiectului: 4.522.840 lei +TVA
ART. 2. - Se aprobă contribuţia proprie ce-i revine Municipiului Sfântu Gheorghe din costurile eligibile aferente proiectului, în valoare de 90.457 lei, reprezentând 2 % din valoarea  proiectului.
ART. 3. - Executarea prezentei Hotărâri se încredinţează d-nei Viceprimar Sztakics Éva Judit şi Biroului Proiecte din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.


Sfântu Gheorghe, la 27 noiembrie 2008.

     
             PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                          CONTRASEMNEAZĂ
                   Gazda Zoltán                                                          SECRETAR
                                                                                             Kulcsár Tünde