HOTĂRÂREA NR. 186/2008 privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului precum şi din cadrul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”, începând cu 1. septembrie 2008
28.08.2008
2008
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe Tel: 0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2 Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna
HOTĂRÂREA NR. 186/2008
privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul
din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului precum şi din cadrul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”, începând cu 1. septembrie 2008
privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul
din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului precum şi din cadrul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”, începând cu 1. septembrie 2008
Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţa ordinară;
Luând în considerare raportul de specialitate nr. 31113/2008 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Considerând propunerea D.-lui Viceprimar Bálint Iosif cu privire la înfiinţarea unui compartiment pt. securitate şi sănătate în muncă;
Având în vedere prevederile Legii nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă;
Luând în considerare măsurile cuprinse în Procesul verbal nr. 237/16.07.2008 întocmit de ITM Covasna;
Considerând Adresa nr. 139/2008 înaintată de directorul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru învăţământ, cultură şi ştiinţă şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină, din cadrul Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Conform prevederilor Ordonanţei nr. 10/2008 privind nivelul salariilor de bază şi a altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit O.U.G. nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalul salarizat potrivit anexelor nr. II. şi III. la legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică, precum şi unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36. alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45. alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Luând în considerare raportul de specialitate nr. 31113/2008 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Considerând propunerea D.-lui Viceprimar Bálint Iosif cu privire la înfiinţarea unui compartiment pt. securitate şi sănătate în muncă;
Având în vedere prevederile Legii nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă;
Luând în considerare măsurile cuprinse în Procesul verbal nr. 237/16.07.2008 întocmit de ITM Covasna;
Considerând Adresa nr. 139/2008 înaintată de directorul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru învăţământ, cultură şi ştiinţă şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină, din cadrul Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Conform prevederilor Ordonanţei nr. 10/2008 privind nivelul salariilor de bază şi a altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit O.U.G. nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalul salarizat potrivit anexelor nr. II. şi III. la legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică, precum şi unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36. alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45. alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului, începând cu data de 1 septembrie 2008, potrivit anexelor nr. 1. şi 2. la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
ART. 2. – Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”, începând cu data de 1 septembrie 2008, potrivit anexei nr. 3. la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 3. – Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 de zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a persoanelor, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 4. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 2. – Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul Ansamblului de Dansuri “Trei Scaune”, începând cu data de 1 septembrie 2008, potrivit anexei nr. 3. la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 3. – Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 de zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a persoanelor, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 4. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 28 august 2008
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Bodor Lóránd SECRETAR
Kulcsár Tünde