HOTĂRÂREA NR. 212/2007 cu privire la modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu-Gheorghe, începând cu 1. noiembrie 2007
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe Tel: 0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2 Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna
cu privire la modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul
aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu-Gheorghe,
începând cu 1. noiembrie 2007;
Consiliul local al municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IN 7618/2007 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Văzând Avizul favorabil al A.N.F.P. cu nr. 1050562/01.11.2007 cu privire la transformarea unor posturi în urma examenului de promovare în clasă din data de 17.10.2007;
Văzând Avizul favorabil al A.N.F.P. cu nr. 1054415/13.11.2007 cu privire la transformarea unor posturi în urma examenului de promovare în clasă din data de 17.10.2007;
Având în vedere Procesul verbal înregistrat cu nr. IN 6916/2007, întocmit în urma organizării unui examen de promovare în clasă a unor funcţionari publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă sau de scurtă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea;
În conformitate cu prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1900/2007, privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care absolvă o formă de învăţământ superior de lungă sau de scurtă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei de specialitate administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 9 alin. (2) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007, privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, aprobat cu modificări şi completări prin Legea nr. 232/2007;
În conformitate cu prevederile art. 36. alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul prevederilor art. 45. alin. (1) şi ale art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1. noiembrie 2007, conform anexei nr. 1. la prezentul proiect de hotărâre, din care face parte integrantă;
ART. 2. – Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statelor de funcţii aprobate.
ART. 3. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu-Gheorghe, la 29 noiembrie 2007
PREŞEDINTE
DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Keresztély Irma SECRETAR
Kulcsár Tünde