ro
 
Luni, 17. Noiembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR 133/2020 privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenții pentru obiectivul de investiţii „Actualizarea lucrărilor neexecutate și asigurarea utilităților la complex multifuncțional stadionul mic” din Muncipiul Sfântu Gheorghe

16.04.2020 2020
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  133/2020

privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenții pentru obiectivul de investiţii

„Actualizarea lucrărilor neexecutate și asigurarea utilităților la complex multifuncțional stadionul mic”
 din Muncipiul Sfântu Gheorghe



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință extraordinară:
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 21.135/2020 al Compartimentului de Dezvoltare, Investiţii din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată, cu modificările și completările ulterioare;   
Având în vedere prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul – cadru al documentaţiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (2) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. – Se aprobă Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenții pentru obiectivul de investiţii „Actualizarea lucrărilor neexecutate și asigurarea utilităților la complex multifuncțional stadionul mic” din Municipiul Sfântu Gheorghe, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, având următorii principali indicatori tehnico-economici:

  Valoare fără TVA TVA Valoare inclusiv TVA
Valoare totală INV 9.434.786,46 1.759.783,70 11.194.570,16
din care C+M 7.879.659,19 1.497.135,25 9.376.794,44

ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Toth-Birtan Csaba şi Compartimentul de Dezvoltare, Investiţii din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 16 aprilie 2020.    

                       PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                                       CONTRASEMNEAZĂ
                               Debreczeni László                                                                              SECRETAR GENERAL
                                                                                                                                              Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă