ro
 
Duminică, 16. Noiembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR 35/2020 privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie pentru obiectivul de investiţii „Consolidare şi reabilitare imobil locuinţe bloc nr. 25, strada Dealului nr. 11” din Municipiul Sfântu Gheorghe

31.01.2020 2020
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  35/2020

privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie pentru obiectivul de investiţii

„Consolidare şi reabilitare imobil locuinţe bloc nr. 25, strada Dealului nr. 11” din Municipiul Sfântu Gheorghe



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 3881/2020 al Compartimentului de Dezvoltare, Investiţii din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente;   
Având în vedere prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul – cadru al documentaţiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. – Se aprobă Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie pentru obiectivul de investiţii „Consolidare şi reabilitare imobil locuinţe bloc nr. 25, strada Dealului nr. 11” din Municipiul Sfântu Gheorghe, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, având următorii principali indicatori tehnico – economici:

  Valoare fără TVA TVA Valoare inclusiv TVA
Valoare totală INV 3.464.026,06 651.725,05 4.115.751,11
din care C+M 2.842.032,00 539.986,08 3.382.018,08

ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează viceprimarul Municipiului, dl. Toth-Birtan Csaba, Direcția Economică și Compartimentul de Dezvoltare, Investiţii din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 31 ianuarie 2020.

                    PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                    CONTRASEMNEAZĂ
                         Comăneci Liviu-Vasile                                                        SECRETAR GENERAL
                                                                                                                      Kulcsár Tünde-Ildikó


Anexă