HOTĂRÂREA NR 405/2019 privind atribuirea contractului pentru reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier, de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
| MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 405/2019
privind atribuirea contractului pentru reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier,
de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat
al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 81553/2019 al Direcției de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Procesul verbal de analiză a prețurilor unitare nr. 81007/2019, încheiat între Comisia de negociere a Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe și SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL;
Având în vedere dispozițiile art. 1 și art. 40 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere dispozițiile art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu art. 129 alin. (2) lit. e și alin. (9) lit. a din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. f și art. 196 alin. (1) lit. a din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă atribuirea contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, către societatea SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
ART. 2. – Se aprobă proiectul contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează Direcția Tehnică și Monitorizare Societăți Comerciale Subordonate și Servicii Publice, Direcția Gospodărire Comunală, Direcția Patrimoniu, Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, precum și SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
Sfântu Gheorghe, la 30 decembrie 2019.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Bálint Iosif SECRETAR GENERAL
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa

