ro
 
Duminică, 16. Noiembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR 393/2019 privind transparența cheltuielilor bugetare reflectate în execuțiile bugetare ale Municipiului Sfântu Gheorghe

30.12.2019 2019
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  393/2019

privind transparența cheltuielilor bugetare reflectate în execuțiile bugetare ale Municipiului Sfântu Gheorghe



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate 82.887/2019 al Direcției Economice din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În temeiul art. 31, art. 120 - 121 din Constituția României;
În conformitate cu prevederile art. 8, art. 20 alin. (1) lit. c, art. 26 alin. (2^1), art. 49 alin. (12) din Secțiunea 4 Executia bugetara; I art. 76^1 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele pubice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art 19 alin. (5), 39 lit. c din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificărie și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și alin. (4) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. c şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
 


HOTĂRĂȘTE
 


ART. 1. - (1) În lunile aprilie, iulie și octombrie, pentru trimestrul expirat, și cel târziu în decembrie pentru trimestrul al patrulea, ordonatorul principal de credite are obligația de a prezenta în ședință publică, spre analiză și aprobare de către consiliul local, execuția bugetului întocmit în condițiile legii, cu excepția bugetului împrumuturilor externe și interne.
(2) Secțiunea de cheltuieli al execuției bugetului reflectând plata cheltuielilor aferente execuției bugetare cu respectarea principiului transparenței bugetare, se elaborează cu următoarele date complementare:
a) lista furnizorilor de servicii/bunuri/lucrări cu denumirea prestației, serviciului efectuat,
b) valoarea contractului,
c) valoarea plății efectuate.
ART. 2. - Ordonatorul principal de credite are obligația de a prezenta în ședință publică autorităților deliberative spre analiză și aprobare Situaţia financiară trimestrială şi anuală.
ART. 3. - Elaborarea hotărârii consiliului local privind aprobarea execuției bugetului, respectiv a situației financiare trimestrială și anuală în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri, revine în sarcina structurii organizatorice în care este organizată execuția bugetară din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
ART. 4. - Aducerea la cunoștință publică a prezentei hotărâri se face prin afişare la sediul primăriei, precum şi în pagina de internet proprie de către secretarul general al unității administrativ-teritoriale.
ART. 5. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András, respectiv Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 30 decembrie 2019.


                          PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                               CONTRASEMNEAZĂ
                                        Bálint Iosif                                                                             SECRETAR GENERAL
                                                                                                                                         Kulcsár Tünde-Ildikó