HOTĂRÂREA NR 265/2019 privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 265/2019
privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului
de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 54331/2019 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Ordinul Prefectului Judeţul Covasna nr. 136/2019 privind stabilirea numărului maxim de posturi la nivelul comunelor, oraşelor şi municipiilor din judeţul Covasna pentru anul 2019;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere H.C.L. nr. 6/2019 cu privire la stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2019;
În baza prevederilor art. 370, art. 390 alin. (2), art. 391, art. 405, art. 406, art. 407, art. 409 alin. (1) și (3) lit. c, art. 610 alin. (1), art. 611 alin. (1) și alin. (2), art. 612 precum și anexa nr. 5 privind Lista cuprinzând funcţiile publice;
În conformitate cu art. 129 alin. (3) lit. c din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, potrivit anexelor nr. 1-5 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 august 2019.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Toth-Birtan Csaba Pentru SECRETAR
Morar Edith
Anexele 1-3
Anexele 4-5