HOTĂRÂREA NR 143/2019 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe, pe anul 2019
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 143/2019
privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul
Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe, pe anul 2019
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Referatul nr. 1512/2019 a d-nei viceprimar Sztakics Éva-Judit, cu privire la propunerea spre aprobare a organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe, pe anul 2019;
Având în vedere Raportul de specialitate înregistrat cu nr. 1513/2019 întocmit de Compartimentul Resurse Umane din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Raportul de specialitate înregistrat cu nr. 813/2019 întocmit de d-na Klárik Mária – Antónia, directorul Complexului “Zathurecky Berta” din subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, al Comisiei pentru sănătate, protecție socială și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile H.C.L. nr. 7/2019 cu privire la stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2019;
În conformitate cu prevederile H.C.L. nr. 300/2018 privind aprobarea schimbării denumirii Direcţiei de Asistenţă Comunitară în Direcția de Asistență Socială Sfântu Ghoerghe, respectiv modificării organigramei și statului de funcții a istituției;
În conformitate cu prevederile Legii - cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 937/2018 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată;
Având în vedere prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) și art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE
ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe, pe anul 2019, potrivit anexelor nr. 1-4 la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
ART. 2. – Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Sfântu Gheorghe din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe la 25 aprilie 2019
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Pârvan Rodica SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa 1