ro
 
Luni, 22. Septembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR 6/2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2019

31.01.2019 2019
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  6/2019

privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei

ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe,

începând cu data de 01.01.2019



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 4500/2019 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, prin care se propune stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe şi serviciilor publice din subordinea Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2019;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 8 alin. (1) și art. 11 din Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile H.G. nr. 937/2018 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere O.U.G. nr. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investițiilor publice și a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene;
Având în vedere Procesul-verbal nr. 6881/30.01.2019 încheiat cu ocazia consultării reprezentanților Sindicatului „Nova Vita”;
Luând în considerare punctul de vedere al Sindicatului Nova Vita, comunicat în adresa nr. 09/2019, care se anexează prezentului proiect de hotărâre;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. - Începând cu data de 01.01.2019 se aprobă coeficienţii care stau la baza determinării salariilor de bază aferente funcţiilor publice din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Începând cu data de 01.01.2019 se aprobă coeficienţii care stau la baza determinării salariilor de bază aferente funcţiilor contractuale din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 3. – Salariile de bază se acordă în raport cu vechimea în muncă, determinate potrivit dispozițiilor art. 10 din Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
ART. 4. – Salariile de bază pentru funcţiile specifice altor domenii de activitate bugetară, prevăzute în statele de funcții, necesare desfășurării activității aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe sunt prevăzute în Legea – cadru nr. 153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare și se stabilesc cu respectarea art. 38. alin. (3) lit. a.
ART. 5. – Gestionarea sistemului de salarizare a personalului din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe se asigură de ordonatorul de credite, în condiţiile legii. Salariile de bază se stabilesc potrivit prezentei hotărâri, astfel încât, împreună cu indemnizaţiile lunare şi celelalte elemente ale sistemului de salarizare să se încadreze în fondurile bugetare aprobate anual pentru cheltuieli de personal, în vederea realizării obiectivelor, programelor, proiectelor ce revin instituţiei, potrivit legii.
ART. 6. – Ordonatorul de credite stabileşte salariile lunare ale personalului din subordine, cu respectarea prevederilor prezentei hotărâri, în condiţiile legii.
ART. 7. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 31 ianuarie 2019.

                          PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                             CONTRASEMNEAZĂ
                                    Kondor Ágota                                                                                  SECRETAR
                                                                                                                                      Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1

Anexa 2